Jul & fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Gavekort til tøj - som du kan bruge når du har født. Jeg har begge gange haft gavekort liggende som jeg kunne bruge når jeg havde født og det var fantatisk at komme ud og få noget nyt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

SoffiLine

SussieThyssen skriver:

Du kan jo også ønske dig husgeråd eller nogle lækre håndklæder, nyt sengetøj eller en kurv med babyting, som kan stå og pynte til den lille kommer.
Har du en have, kunne du jo ønske dig et træ til haven eller blomsterløg, du kan glæde dig over til foråret.
Du kan jo også ønske dig gode bøger, film eller musik eller hvis du er til håndarbejde, så "opskrifter og materialer til de ting du kan lide at pusle med.
En ny fin dug er også altid dejligt, bageforme, eller en ekstra lækker stegepande eller dejfad, hvis du er til bagning og den slags.
Spændende kogebøger eller andre fagbøger kan også være godt.

Ej tusind tak for alle de gode ønsker, nu er jeg ikke længere på bar bund!  Mange tak for hjælpen!

Anmeld

11. oktober 2010

VIPpigen

SoffiLine skriver:

Tror jeg nøjes med at skrive gavekort til Ønskebørn på min/e liste/r til fødselsdag & jul. Så må jeg i gang med at finde ud af hvad pokker jeg skal ønske mig, kan ikke komme i tanke om noget som jeg mangler? Det er aldrig nemt synes jeg 

Her kom der parfume på listen, og rosendal vandglas.
Så er der målekander i silikone fordi jeg er træt af at smide dem ud i hård plast, når de ikke kan tåle varme, og knækker i hanken.
Og en knivsliber til mine køkkenknive. Altså bare sådan nogen småting som jeg gerne vil have, men ikke altid tænker over jeg gerne vil have, eller måske ikke er såå nødvendige.
Hmm, ønsker mig også en ny hovedpude, den anden kan jeg ikke rigtig slå ordentlig til længere.

Hmm, og evt produkter fra the bodyshop. Fantastisk butik.
 Hihi. Kig reklamer igennem, det hjælper altid. Og hvis man vil have en rigtig god gryde kan jeg varmt anbefale OBH nordica, den med dørslag i låget. Fik en sidste år af kæresten, og den er virkelig guld værd herhjemme, både til pasta og kartofler.

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

SoffiLine skriver:

Ej tusind tak for alle de gode ønsker, nu er jeg ikke længere på bar bund!  Mange tak for hjælpen!

Jamen det var så lidt.
Altid dejligt når man kan give andre et input

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

VIPpigen skriver:

Her kom der parfume på listen, og rosendal vandglas.
Så er der målekander i silikone fordi jeg er træt af at smide dem ud i hård plast, når de ikke kan tåle varme, og knækker i hanken.
Og en knivsliber til mine køkkenknive. Altså bare sådan nogen småting som jeg gerne vil have, men ikke altid tænker over jeg gerne vil have, eller måske ikke er såå nødvendige.
Hmm, ønsker mig også en ny hovedpude, den anden kan jeg ikke rigtig slå ordentlig til længere.

Hmm, og evt produkter fra the bodyshop. Fantastisk butik.
 Hihi. Kig reklamer igennem, det hjælper altid. Og hvis man vil have en rigtig god gryde kan jeg varmt anbefale OBH nordica, den med dørslag i låget. Fik en sidste år af kæresten, og den er virkelig guld værd herhjemme, både til pasta og kartofler.

Tak for alle de gode forslag & det er nemlig rigtig at ting som en ny pude eller lign. ikk lige er det man altid selv får købt. Jeg forbinder den slags med kedelige udgifter 

Men nu har jeg da en masse forskelligt jeg kan ønske mig, det er skønt 

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

SussieThyssen skriver:

Jamen det var så lidt.
Altid dejligt når man kan give andre et input

I løbet af året tænker jeg altid en masse over hvad jeg ønsker mig, men når vi så nærmer os så ved jeg ikke hvad jeg ønsker mig.

Typisk 

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

SoffiLine skriver:

I løbet af året tænker jeg altid en masse over hvad jeg ønsker mig, men når vi så nærmer os så ved jeg ikke hvad jeg ønsker mig.

Typisk 

Hehe..har det altid sådan at jeg tænker..Ihhh jeg ønsker mig det og det..og så skriver jeg det ned...og så kan jeg ikke finde sedlen når jeg skal bruge den, og der er jeg så helt blank LOL
Men i år er det nemt. For jeg ønsker mig gavekort eller penge til DVD film og en ny DVD afspiller

Anmeld

11. oktober 2010

Englepigen

Jeg havde fødselsdag en måned før termin, og jeg ønskede mig gavekort til gravid massage og jeg ELSKEDE det!!

Velvære stod højt på min liste. Ønskede mig INTET til min søn i fødselsdagsgave, men ønskede mig lidt til ham da det var jul, så som gavekort og den slags.

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

SussieThyssen skriver:

Hehe..har det altid sådan at jeg tænker..Ihhh jeg ønsker mig det og det..og så skriver jeg det ned...og så kan jeg ikke finde sedlen når jeg skal bruge den, og der er jeg så helt blank LOL
Men i år er det nemt. For jeg ønsker mig gavekort eller penge til DVD film og en ny DVD afspiller

Ja det er da til at overskue så, men det er dælme svært når man er helt blank for ønsker 

Anmeld

11. oktober 2010

VIPpigen

SoffiLine skriver:

Tak for alle de gode forslag & det er nemlig rigtig at ting som en ny pude eller lign. ikk lige er det man altid selv får købt. Jeg forbinder den slags med kedelige udgifter 

Men nu har jeg da en masse forskelligt jeg kan ønske mig, det er skønt 

Præcis. Puden kom jeg også kun i tanke om i dag fordi jeg havde været i føtex og de havde en til 99,-. Købte den dog ikke men stod længe og overvejede det, for min er vidst lige til skralderen.

Men når man først kommer i gang, så vælter det som regel ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.