Jul & fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
37 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

SoffiLine

Jeg har fødselsdag i næste måned, men er helt lost angående ønsker. Ved ikke om jeg skal ønske noget til mig selv, eller til baby som kommer i marts. Der er jo også julen lige rundt om hjørnet.

Hvad ønsker i jer? 

Måske nogle gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

qp

SoffiLine skriver:

Jeg har fødselsdag i næste måned, men er helt lost angående ønsker. Ved ikke om jeg skal ønske noget til mig selv, eller til baby som kommer i marts. Der er jo også julen lige rundt om hjørnet.

Hvad ønsker i jer? 

Gavekort til ønskebørn el babysam - de kan jo bruges som tilskud til de ting du mangler

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

qp skriver:

Gavekort til ønskebørn el babysam - de kan jo bruges som tilskud til de ting du mangler

Ja det var da egentlig en god idé, det kommer hvertfald med på listen Tak for det 

Anmeld

11. oktober 2010

VIPpigen

Jeg begyndte også at tænke manglende ting til lillepigen da folk spurgte hvad jeg ønskede mig. Men blev hurtig stoppet, det skulle være til MIG.... Hold op den var svær. Så nu er vi begyndt at lave ønskeseddel til jul, både til lillepigen, farmand, og jeg...

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

SoffiLine skriver:

Hvad ønsker i jer? 

Man kan jo altid ønske sig gavekort til Jysk, Matas eller en babyforretning. Kortene gælder så vidt jeg ved i op til 2 år, så du kan jo sagtens vente med at bruge dem til senere når bebsen er kommet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

VIPpigen skriver:

Jeg begyndte også at tænke manglende ting til lillepigen da folk spurgte hvad jeg ønskede mig. Men blev hurtig stoppet, det skulle være til MIG.... Hold op den var svær. Så nu er vi begyndt at lave ønskeseddel til jul, både til lillepigen, farmand, og jeg...

Tror jeg nøjes med at skrive gavekort til Ønskebørn på min/e liste/r til fødselsdag & jul. Så må jeg i gang med at finde ud af hvad pokker jeg skal ønske mig, kan ikke komme i tanke om noget som jeg mangler? Det er aldrig nemt synes jeg 

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

SussieThyssen skriver:

Man kan jo altid ønske sig gavekort til Jysk, Matas eller en babyforretning. Kortene gælder så vidt jeg ved i op til 2 år, så du kan jo sagtens vente med at bruge dem til senere når bebsen er kommet.

Kærligst
Sussie

Matas & jysk er også nogle gode forretninger

For det meste ønsker jeg mig gavekort til Matas også, men tænker at det måske er kedeligt kun at ønske sig gavekort? 

Men hvis man ikke kan komme i tanke om andet? 

Anmeld

11. oktober 2010

AnneBJ

Penge/gavekort til

Massage
Fodbehandling
Biftur

Tror alle tingene vil være noget du nyder at kunne gøre, inden der pludselig er en lille én der kræver dig.

Ellers så

Smykker
Film
Musik
Creme/parfume/make-up
Tøj - måske har du brug for et par nye bukser/bluser til den tid i graviditeten, eller tøj til bagefter

Det var lige hvad jeg kunne komme på - og jeg har tænkt mig at liste totalt egoistiske juleønsker i år - det er jo sidste år, uden en baby

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

AnneBJ skriver:

Penge/gavekort til

Massage
Fodbehandling
Biftur

Tror alle tingene vil være noget du nyder at kunne gøre, inden der pludselig er en lille én der kræver dig.

Ellers så

Smykker
Film
Musik
Creme/parfume/make-up
Tøj - måske har du brug for et par nye bukser/bluser til den tid i graviditeten, eller tøj til bagefter

Det var lige hvad jeg kunne komme på - og jeg har tænkt mig at liste totalt egoistiske juleønsker i år - det er jo sidste år, uden en baby

Hej smukke, tusind tak

Det er alle gode ønsker & noget man jo kan bruge 

Tror os jeg vil være ædt egoist 

Knus 

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

SoffiLine skriver:

Matas & jysk er også nogle gode forretninger

For det meste ønsker jeg mig gavekort til Matas også, men tænker at det måske er kedeligt kun at ønske sig gavekort? 

Men hvis man ikke kan komme i tanke om andet? 

Du kan jo også ønske dig husgeråd eller nogle lækre håndklæder, nyt sengetøj eller en kurv med babyting, som kan stå og pynte til den lille kommer.
Har du en have, kunne du jo ønske dig et træ til haven eller blomsterløg, du kan glæde dig over til foråret.
Du kan jo også ønske dig gode bøger, film eller musik eller hvis du er til håndarbejde, så "opskrifter og materialer til de ting du kan lide at pusle med.
En ny fin dug er også altid dejligt, bageforme, eller en ekstra lækker stegepande eller dejfad, hvis du er til bagning og den slags.
Spændende kogebøger eller andre fagbøger kan også være godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.