Hvad hedder din Søn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Diana...

StephanieJ skriver:

Mega smart og en ret personlig betydning eller hvad man skal sige

Bliver svært at gøre det med Stephanie og Thomas når tid kommer

Ja det er nemlig rigtig personlig betydning det synes vi også. Så det meget heldigt vi får en af hver  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

økomor

Mine drenge hedder Oscar og Viktor... Mest bare fordi det var de navne vi kunne lide og som vi syntes passede til dem.

Viktor hed først Bertram, men efter et par dage fandt vi ud af at ikke kunne lide det alligevel

Anmeld

10. oktober 2010

Gustavsmor

Diana... skriver:

Min søn hedder Lucas han hedder Lucas fordi hans far hedder Claus byt rundt på bogstaverne så det samme navn  

Claus = Lucas 

Og af samme grund kommer vores datter til at hedde Nadia

Diana = Nadia 

Knus Diana

Ej hvor er det bare fedt....sjovt at det kan lade sig gøre!

Anmeld

10. oktober 2010

Gustavsmor

MIne drenge hedder Gustav og William- også bare fordi vi syns det var pæne navne! De kan ikke hedde andet....

Anmeld

10. oktober 2010

Corn

Andreas hedder ældstemand, vi havde kun pigenavne klar, fordi vi var overbeviste om, at en pige ville komme ud. Så efter et par dages debatteren, endte vi på Andreas. Navnet betyder mandlig, og han er helt klart en lille mand, der er meget omsorgs- og ansvarsfuld.

Anton hedder midtermanden. Det blev valgt fordi, at de navne vi havde snakket om, der var Anton det der passede ham bedst. Anton betyder trofast og modig, i min Antons tilfælde vil jeg måske sige trofast-ja, modig-??? nej, nok mere (dum)dristig

Lillegutten hedder Aslan. Det er et kompromis mellem børnene og forældrene. Ungerne ville have at han skulle hedde Arthur, men det synes forældrene ikke. Så det endte med Aslan, som betyder løve, og hans store personlighed passer helt perfekt til navnet.

Anmeld

10. oktober 2010

LotteGabriella

mor_sabina skriver:

Min store dreng hedder Phillip Emil. Vi havde flere navne oppe at vende med da jeg opdagede at min terminsdato (1.maj) var Philips dag gav det pludselig sig selv, da Phillip var på vores liste Vu har valgt at stave det med dobbelt l da jeg synes det er pænest. Emil er efter min far da jeg tog min mands navn da vi blev gift og defor "mistede" det der hørte til min far

Ham i maven skal hedde Jullian Emil. Jullian var min favorit sidst, men først nu er manden også faldet for det, og så har jeg termin d. 29 december så det bliver jo måske en lille juledreng Det skal staves med dobbelt l fordi jeg synes det er sødt at navne passer sammen. Og igen Emil efter min far.

Får jeg nogensinde en tredje dreng er jeg blevet vild med navnet Elliot så det bliver en Elliot Emil (hvis farmand er med på den selvfølgelig) Og bliver det en pige skal hun hedde Smilla Emilia eller Mollie My

neiiiiiiiiiiiiiijjjj tillykke, det vidste jeg slet ikke

Go' terminsdag forresten, det er nemlig min fødselsdag

Anmeld

10. oktober 2010

DLM

Vores hedder Magnus, havde vi besluttet inden jeg blev gravid, da det var et vi begge kunne li og ingen andre i familien hed. (havde selvfølgelig også et pige navn klar) vi havde så også Sander i tankerne, men Magnus har en 9 måneder ældre fætter der kom til at hedde det.

Anmeld

10. oktober 2010

Stine85

Vores søn hedder Liam. Vi havde egentlig først valgt Tristan.

Men så til slut i min graviditet, skulle min mand kører L.O.C til en koncert i Århus. Jeg fik lov til at komme med og midt i det hele klappede L.O.C på min mave og sagde at hvis det blev en dreng, så syntes han at han skulle hedde Liam..... Så det blev det

Anmeld

10. oktober 2010

mor_sabina

LotteGabriella skriver:

neiiiiiiiiiiiiiijjjj tillykke, det vidste jeg slet ikke

Go' terminsdag forresten, det er nemlig min fødselsdag

Ihh hvor er du langsom Lotte Jamen så ved jeg jo hvad venter mig, en lille frækkert

Anmeld

10. oktober 2010

BabyMus

Diana... skriver:

Min søn hedder Lucas han hedder Lucas fordi hans far hedder Claus byt rundt på bogstaverne så det samme navn  

Claus = Lucas 

Og af samme grund kommer vores datter til at hedde Nadia

Diana = Nadia 

Knus Diana

Nej hvor sjovt. Det var da en god måde at gøre det på. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.