Hvad hedder din Søn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Pia.

Jamen ud af mine tre børn er der 2 drenge..

Den ældste på snart 12 år hedder Mikkel, der var bare ingen tvivl han var vores lille Mikkel og vi var begge meget enige...

Barn nummer tre altså vore mindste dreng som fylder 5 år til februar.. Han hedder Mads.. Der kunne vi tilgengæld på ingen måde blive enige... jeg havde mange navne og det samme havde faren... og det eneste sted vi kunne komme tættest på at blive enige var ved Mads... og i dag er han jo bare en rigtig Mads - han kunne jo på ingen måde hedde andet... Hans mellem navn er dog Frederik ... Og i børnehaven er han Mads Frederik - fordi der var flere med samme navn da han startede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

twinboys

Mine drenge Oliver og Alexander for det var de navne vi valgte lige inden jeg røg til akut kejsersnit.... og jeg elsker de navne, de passer også super godt til mine drenge

Anmeld

10. oktober 2010

oerbaek

min store dreng på 5 år hedder Kristoffer, hans far ville have at han skulle hedde noget med K da han selv gør det

Og min anden dreng på 3 år hedder Mathias, det har Kristoffer valgt til ham    og så kan de bare ikke hedde andet

Bliver nr 3 også en dreng skal han vist hedde Jacob men vi er ikke helt enige endnu

Anmeld

10. oktober 2010

frk Jensen

Min søn hedder Marcus

Hans far og jeg lavede hver en seddel med 5 navne.. sjovt nok lignede han en Marcus da han kom ud...

Jeg vil gerne engang at han hedder Karl til mellemnavn, da det er et stort familie navn i vores familie..

nu kan han bare ikke hedde andet end Marcus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2010

LotteGabriella

mor_sabina skriver:

Ihh hvor er du langsom Lotte Jamen så ved jeg jo hvad venter mig, en lille frækkert

lige præcis, langsom og en frækkert, det er mig

Anmeld

10. oktober 2010

anna-jonas

Jonas...............fordi han bare var en rigtig lille Jonas, da han kom ud. En rund, mild og glad lille fyr.

Anmeld

10. oktober 2010

patella

mariamiss6 skriver:

Bastian og Felix, fordi det var de eneste to navne vi kunne enes om....

Og de har begge kun deres fars efternavn...

Ej det er lidt sjovt - vi har også en Bastian på 10 måneder og har snakket om at hvis vi får en søn igen, så skal han hedde Felix )

Anmeld

10. oktober 2010

NatasjaL

Sebastian, fordi det hedder kærestens lillebror + jeg altid har været forelsket i navnen :-)

Anmeld

10. oktober 2010

MIWULA

Jeg har dog ikke født vores søn endnu men vi har besluttet han skal hedde Jamie og det var min lillebror som kom med navnet og vi havde ikke selv kunne komme på nogen vi begge 2 kunne li også da han sagde det navn var vi begge solgt. ;-) Så det blir det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.