Hvad hedder din Søn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

K&S

Prutten 22+ skriver:

Og ....hvorfor valgte i netop DET navn ?

Vores søn hedder Anton  det var det eneste drengenavn, manden og jeg kunne blive enige om - så Anton it was...! Og det passer heldigvis PERFEKT til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Na-Wi

William det hedder han fordi at det er det der passer til ham <3

Anmeld

9. oktober 2010

Lillefe

Herhjemme... venter vi på vores lillemand kommer ud..  dog har manden været umulig når det handler om drenge navne!! Så indtil videre skal han nok hedder Nilan.. da det er det eneste navn hvor han syntes det er ok... Han har vidst noget med N navne.. og så kommer der jo også til at være N,i og a som i de andres navne....

Anmeld

9. oktober 2010

isimaven

Min hedder Julius
Vi synes navnet er pænt og frækt og det klæder ham
Havde også Anton på listen men han lignede mere en Julius ved fødslen og gør det endnu

Anmeld

9. oktober 2010

marius' mor

Min søn hedder Marius, han skulle have heddet Malthe, det gjorde han faktisk fra jeg var i 6. uge, men da jeg var til sidste tjek hos JM i uge 37 sad der 5 kvinder, tre ventede drenge og de skulle alle hedder Malthe.

Vi lavede hver en liste med alle de navne vi kunne lide, de navne vi var enige om, blev skrevet ned og taget med på sygehuset til selve fødslen.

Listen bestod af:  Marius, Karl, Storm, Malthe og Anton

Marius er efter min kærestes morfar som betød utrolig meget for ham Desuden betyder det sømand på latin og det passer egentlig ret godt til vandhunden

Anmeld

9. oktober 2010

L.J.L

Prutten 22+ skriver:

Og ....hvorfor valgte i netop DET navn ?

Vores dreng hedder Lauritz. Det navn var vi begge bare enige om lige fra starten, og det kunne ikke være anderledes

Anmeld

9. oktober 2010

nynne-l

min lille mand hedder Jonathan vidste bare 2 sek efter jeg havde set ham at det var det han skulle hedde

og så betyder det: Guds gave  

Anmeld

9. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores søn hedder Luka.

Jeg var helt vild med Lukas, men synes, at der var alt for mange drenge der hed det. Så tilfældigt i min mands nieces bh, at der var en dreng der hed Luka og blev forelsket i det

Anmeld

9. oktober 2010

Hasselnødden

Vores søn hedder Elias, det var vi fuldstændig enige om da vi fandt det 

Andre navne der har været oppe inden han kom til verden var Aslan (mors børneforelskelse i Løven, fra Narnia eller Max. (fars bedste ven - hans hund, da han var teenager (men der nedlagde mor veto) og her kunne det heller ikke være anderledes, han ER Elias - han er jordens dejligste og mest fantastiske dreng!

Elias er et drengenavn, der stammer fra hebraisk og betyder "Herren, Gud". Navnet har i en periode været næsten forsvundet som fornavn i Danmark, men det er begyndt at blive populært igen. Mindre anvendte varianter er Elis og Elia. Ifølge Danmarks Statistik bærer omkring 1.500 danskere et af disse navne.

Elias, bibelsk profet.

Elias Bredsdorff, dansk forfatter og litteraturhistoriker.

Elias Canetti, bulgarskfødt, tysksproget forfatter og modtager af Nobelprisen i litteratur.

Elias James Corey, amerikansk kemiker og modtager af Nobelprisen i kemi.

Walter Elias Disney, amerikansk tegnefilmskaber (kendt som Walt Disney).

Matthias Heinrich Elias Eddelien, dansk kunstmaler.

Elias Ehlers, dansk stand-up-komiker.

Anmeld

9. oktober 2010

fit_fys

Diana... skriver:

Min søn hedder Lucas han hedder Lucas fordi hans far hedder Claus byt rundt på bogstaverne så det samme navn  

Claus = Lucas 

Og af samme grund kommer vores datter til at hedde Nadia

Diana = Nadia 

Knus Diana

Ej en fed ide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.