Hvad hedder din Søn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Dot D

Sophus og det var for at det skulle passe til Sophie og Stephan, altså med PH i. Vi joker lidt med, at jeg så hedder Dot med stumpt PH, så vi alle er "ens"  Daniel var oppe og vende, også inden Sophie kom ud, har ikke vist hvilket køn, vi skulle have... Men det blev Sophus da der var færrest, der hedder det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

betjenten

Prutten 22+ skriver:

Og ....hvorfor valgte i netop DET navn ?

Han hedder Ibber.... Og ja det er valgt fordi jeg i mange år har syntes at det var det SØDESTE navn, så vi kaldte maven det, og ja da han kom ud vr der ingen tvivl... Han er helt sikkert en Ibber

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2010

JonTri

nynne-l skriver:

min lille mand hedder Jonathan vidste bare 2 sek efter jeg havde set ham at det var det han skulle hedde

og så betyder det: Guds gave  

Hvor godt - det samme med min søn.

Anmeld

9. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min søn hedder Jonathan Birk - efter de to klogeste og modigste drenge i litteraturen - Jontahan Løvehjerte og Birk Borkasøn Vi valgte navnene fordi hans far er svensk og  vi ønskede at hans svenske arv skulle afspejles i hans navne. Far valgte Jonathan og Mor valgte så Birk som mellemnavn.

Anmeld

9. oktober 2010

mf1978

Min dreng hedder Silas, fordi jeg elsker det navn, og det var i øvrigt også et af de eneste navne min kæreste og jeg var enige om.

Vi fandt frem til mulige navne ved at printe en liste med alle godkendte drengenavne i DK, og så satte vi hvert vores kryds ud for de navne vi hver især kunne lide - og på den liste var der så vidt jeg husker 5 navne vi begge kunne lide

Anmeld

9. oktober 2010

charlottemor3

Tobias fordi jeg hørte navnet i min søsters børnehave og synes det var sødt men det tog lang tid før jeg vidste hvad han skulle hedde og så hørte jeg det som sagt der i børnehaven

Benjamin også fodi jeg synes det var sødt

men synes det har været vildt svært at finde drengenavn noget nemmer til min pige

Anmeld

9. oktober 2010

Steph_Laurits

Diana... skriver:

Min søn hedder Lucas han hedder Lucas fordi hans far hedder Claus byt rundt på bogstaverne så det samme navn  

Claus = Lucas 

Og af samme grund kommer vores datter til at hedde Nadia

Diana = Nadia 

Knus Diana

Mega smart og en ret personlig betydning eller hvad man skal sige

Bliver svært at gøre det med Stephanie og Thomas når tid kommer

Anmeld

9. oktober 2010

Maddox

Vores søn hedder Silas   Det har i MANGE år, været et af mine favorit drengenavne, og det eneste hans far og jeg kunne blive enige om..

Vi lavede begge en liste med navne vi godt kunne lide, og Silas var på begges liste

Og nu kan han bare ikke hedde andet..

Anmeld

10. oktober 2010

Ranarupta

Prutten 22+ skriver:

Og ....hvorfor valgte i netop DET navn ?

Min dejlige Bønne hedder Albert. Jeg havde bare en mavefornemmelse, der sagde at det var det rigtige navn

Anmeld

10. oktober 2010

TineA

William - han er bare en William og hans far og jeg var enige om lige præcis dette navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.