Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor-til-vanessa skriver: Hvorfor hedder det kvinder? Fjern det første bogstav og du har svaret!! Og nu kan du så fundere lidt over hvad der sker, når man fjerner det første bogstav i mand - Rap rap derude blev skrevet i torsdags
Hvorfor hedder det kvinder? Fjern det første bogstav og du har svaret!! Og nu kan du så fundere lidt over hvad der sker, når man fjerner det første bogstav i mand - Rap rap derude
blev skrevet i torsdags
Har også lige nuppet den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I´m so fly I can make anybody look good
Kirle skriver: Den nupser jeg - haha for fedt! Og før det er det denne - "Hm har fået tilbudt job i Rødby/Puttgården... Nej tak var så svaret."
Den nupser jeg - haha for fedt!
Og før det er det denne - "Hm har fået tilbudt job i Rødby/Puttgården... Nej tak var så svaret."
den var også sjovt.
snuppede den fra dianna herinde fra
Diana... skriver:
lol har jo snuppet den fra dig
Kageteenageren skriver:edTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" name="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;"> Har også lige nuppet den
gjorde jeg også
Det er vildt som William lærer hurtigt :O Igår kunne han kun gå et par skridt af gangen, idag gik han igennem halvdelen af stuen (og den er ikke lille) ♥
(han er lige blevet 11 måneder)
Har hentet en syg Asta fra lejr:-( opkast opkast opkast-øv:-(
Skrevet i går kl 12.01
mor-til-vanessa skriver: den var også sjovt. snuppede den fra dianna herinde fra
Ja FB skal ikke være så serøst eller kedeligt helt tiden
har set vores skønne datter på 3D og har nu en vægt på 1433 g . Men desværre sov hun med ryggen til, så vi får en ommer om en uge :-D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128