Jeres seneste Facebook opdatering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

otlitrom

Lørdag aften hjemme.. Men ikke det vilde at se i fjernsynet. Hvor blev de gode tv-aftner af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

sandratobias

Har været en smule aktiv i dag... Kim & Tobias har været mega aktiv i haven i dag...
Wee så går man ind i uge 20 i morgen...

Anmeld

9. oktober 2010

M.O.A.R.

- Elsker vores lille familie. <3 nu der nyere billeder af prins charming aften hygge med bingo banko, og lækker mad. mum. kommer bare til at savne manden igen i nat

Anmeld

9. oktober 2010

oo

"surprisebesøg fra Mor, Per og søstre "

idag klokken et ringede min mor og spurgte om hvad vi lavede, om vi var sultne og at de havde bilen fuld af frokost. øhbøh! hvor er I henne, spurgte vi, jamen de var lige kørt over broen (fra københavn til sydfyn), for de havde bare sådan lyst til at se os idag, og det var jo bare hende og Per (hendes mand) så vi skulle bare blive siddende og ikke gøre rent eller noget, så kom de med mad om 40 minutter Da de så kommer er mine to søstre også med i bilen og vi har bare haft den dejligste dag

Anmeld

9. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Drømmer om sommerhus i Jylland

Anmeld

9. oktober 2010

LIZO

hvor er det skønt at være hjemme igen

Anmeld

9. oktober 2010

Pige2009

Jeg kan bedst lide det på kommoden

Anmeld

9. oktober 2010

rk_07

Så har sundhedsplejersken lige været her... Ida er en fin pige hun vejer nu 5,9 kg og er 64/65 lang Men hun skulle træne sin nakke mere så det må vi heller gøre!

Skrevet i onsdags...

Anmeld

9. oktober 2010

Svei

Så blev Jeppes værelse også færdigt....det går stille og roligt frem af....i dag kommer der murer på køkkenet så jeg kan få ordnet vægge derude...Nogen der kender en dygtig gulvafsliber som er SU-indkomst-venlig..

Anmeld

9. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

"Daddy's home" - Svenskefanden er hjemme efter en uge i Sverige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.