Jeres seneste Facebook opdatering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

LRJ

Så prøvede man li at falde ned at trappen :/ av av..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

ekzunz

Har fået resultatet af indsamlingen fra Dansk Røde Kors. Kr. 370,25 kunne det blive til - vi havde en rute på over 100 husstande....Det kan vist godt gå hen og blive svært fortsat at bilde ungerne ind at vi gør en forskel.... Men mange bække små......så vi gør det jo nok igen til næste år :-)

Anmeld

9. oktober 2010

Lone Jakobsen

"så skal mindstemand igennem flere test på sygehuset" er desværre min sidste fb opdatering

Anmeld

9. oktober 2010

Faith

Hjemvendt fra Ikea, 5000 kr fattigere, men hvad alt hvad der hører sig til 2 lækre drengeværelser!

Anmeld

9. oktober 2010

Pia.

---

Anmeld

9. oktober 2010

Pia.

Pia. skriver:

---

Hvad skete der lige der ???? jeg har lige kopiere min status over I indlægget og nu er det VÆK ?

Anmeld

9. oktober 2010

LauraLW

"Er der nogen der har glemt en tiger herhjemme!? Den er ca 26 uger gammel og lystre IKKE til "skrid". Hent gerne snarest tak!"

Anmeld

9. oktober 2010

LauraLW

Pia. skriver:

Hvad skete der lige der ???? jeg har lige kopiere min status over I indlægget og nu er det VÆK ?

Det prøvede jeg også, det ville den bestemt ikke godtage, så måtte skrive den igen...

Anmeld

9. oktober 2010

SoffiLine

Tjuhl skriver:

"surprisebesøg fra Mor, Per og søstre "

idag klokken et ringede min mor og spurgte om hvad vi lavede, om vi var sultne og at de havde bilen fuld af frokost. øhbøh! hvor er I henne, spurgte vi, jamen de var lige kørt over broen (fra københavn til sydfyn), for de havde bare sådan lyst til at se os idag, og det var jo bare hende og Per (hendes mand) så vi skulle bare blive siddende og ikke gøre rent eller noget, så kom de med mad om 40 minutter Da de så kommer er mine to søstre også med i bilen og vi har bare haft den dejligste dag

Hold da op en dejlig overraskelse!

Hvordan skrider det frem, hvis det overhovedet gør det? Er baby juhl på vej? 

Anmeld

9. oktober 2010

Corn

har netop lavet pandekager på Antons opfordring... Eller ordre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.