Jeres seneste Facebook opdatering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Pia.

LauraLW skriver:

Det prøvede jeg også, det ville den bestemt ikke godtage, så måtte skrive den igen...

ja det må jeg da også så.... mærkeligt.. for den skrev det ind i indlægget men den viste det bare ikke ?

Hmmm....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

LauraLW

Pia. skriver:

ja det må jeg da også så.... mærkeligt.. for den skrev det ind i indlægget men den viste det bare ikke ?

Hmmm....

Min nåede ikke engang så langt... den skrev bare at indlægget skulle bestå at mindst 1 tegn, selvom hele statusen stod der...

Anmeld

9. oktober 2010

Chamomile

Celina- nu med lyserøde blomster øreringe ♥ Hun klarede det utroligt flot, hun smilede sig igennem det og tog stolt imod en slikkepind da det var overstået. Hun føler sig rigtig prinsesse fin, og siger det ikke gør ondt- så det er jo dejligt.

+ et billede af Celina med øreringe.

Anmeld

9. oktober 2010

Mellepige

Ser langt fra Lasvegas.. Det sku meget godt! :-))))

Anmeld

9. oktober 2010

Steph_Laurits

Lørdag d. 9. oktober 2010 omkring middag:

" DOH, man føler sig ikke særlig dum når man render rundt i heeeele lejligheden og 40 gange siger: "Hvor fanden er den top jeg lige har stået med i hånden".
Kommer så ud på badeværelset for 4. gang og ser i spejlet at jeg har den på! Kæft man føler sig lidt dum :-D HAHA! Typisk!"

Anmeld

9. oktober 2010

Mellepige

StephanieJ skriver:

Lørdag d. 9. oktober 2010 omkring middag:

" DOH, man føler sig ikke særlig dum når man render rundt i heeeele lejligheden og 40 gange siger: "Hvor fanden er den top jeg lige har stået med i hånden".
Kommer så ud på badeværelset for 4. gang og ser i spejlet at jeg har den på! Kæft man føler sig lidt dum :-D HAHA! Typisk!"

Haha den kender jeg sku godt! Bare med solbrillerne.

Hvor er mine solbriller, hvor er mine solbriller?! Ja ups - har dem på

Anmeld

10. oktober 2010

Manakauapo

1m1i1a skriver:

Ups... Den har jeg før lavet med mine briller! Gik i flere timer og ledte efter dem! Så ville jeg så lige sætte håret op i en hestehale! Og gæt lige hvad Tine fandt! Sine briller siddende lige på næsetippen

Anmeld

10. oktober 2010

Steph_Laurits

1m1i1a skriver:

Amen man føler sig sgu en smule senil engang imellem.

Og ikke nok med det, så stod kæresten på badeværelset og satte hår mens han kiggede i spejlet og rystede på hovedet og sagde: "Ja du tog den ligesom på ligefør!!"

Anmeld

10. oktober 2010

ooo

"...aka pseudomor for 22-årig retarderet svoger"

Efter Nillers lillebror er flyttet ud i samme bygning som os er jeg nu overbevist om at jeg bliver en fantastisk mor - ved  nu hvordan man forbinder en finger der er ved at falde af, bevarer overblikket og transporterer drengen på skadestuen, har vasket foldboldtøj for hans venner og samlet ikeaskabe for drengen...

Anmeld

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

ny mail - skriv og få den. Hvordan deaktiverer man sin Hotmail??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.