Rejse i graviteten? fx. egypten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Maja88

VIPpigen skriver:

Okai. Altså min hepatitis vaccine skal jeg betale, stivkrampe er gratis. Men det betyder ikke det store, bare man er sikret mod hepatitis. Det ville fanme være øv at komme hjem med efter en rejse.

ja det har du helt ret i.

Mine var gratis fordi der er/var i forbindelse med et stikuheld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

VIPpigen

Maja88 skriver:

ja det har du helt ret i.

Mine var gratis fordi der er/var i forbindelse med et stikuheld

Så er det også logisk. Hvis det har været under job, så skal jobbet vel betale for det egentligt

Anmeld

11. oktober 2010

Marco2

Maja88 skriver:

ja men så er det da lidt træls jeg har afbrudt mit forløb hvis det er. for tænk nu det værste var sket og jeg havde fået HIV.

Hepatitis vaccinen har intet med HIV at gøre … Det er smitsom leverbetændelse …

Anmeld

11. oktober 2010

Maja88

VIPpigen skriver:

Så er det også logisk. Hvis det har været under job, så skal jobbet vel betale for det egentligt

nej det gør de danske skatteydere, da jeg blev startet op på skadestuen

Anmeld

11. oktober 2010

Maja88

Marco2 skriver:

Hepatitis vaccinen har intet med HIV at gøre … Det er smitsom leverbetændelse …

hehe ja var også det jeg mente selvom jeg fik skrevet hiv hehe. er fordi man i samme forbindelse får taget en blodprøve for hiv- ja tror da hjernen er slået fra. træls når man skriver eksamen

Anmeld

11. oktober 2010

VIPpigen

Maja88 skriver:

nej det gør de danske skatteydere, da jeg blev startet op på skadestuen

Aha... Ja, det er jo dem/os som betaler til systemet...

Anmeld

11. oktober 2010

Maja88

VIPpigen skriver:

Aha... Ja, det er jo dem/os som betaler til systemet...

ja så betaler også selv til dem hehe

Anmeld

12. oktober 2010

Mus84

Malthes mor skriver:

Istedet for paraghurter, kan du også bare spise alm A38 herhjemme, men spis endelig paraghurt når du er på ferie.

Jeg har været ude at flyve under begge mine graviditeter, og ingen problemer i det. men du skal blot være obs på, at du ikke må sidde ved nødudgangen.

okay hvordan kan det være man ikke må sidde ved nødudgangen?? Altså heller ikke på den plads ved siden af nødudgangen?? altså så er jeg forberet på hvad jeg skal sige

Anmeld

12. oktober 2010

Malthes mor

Mus84 skriver:

okay hvordan kan det være man ikke må sidde ved nødudgangen?? Altså heller ikke på den plads ved siden af nødudgangen?? altså så er jeg forberet på hvad jeg skal sige

Forklaringen lød på, at i tilfælde af en nødlanding, og nødudgangen  skulle åbnes, så måtte man ikke være gravid eller barn?????????? Og så var det at jeg tænkte: Gælder det om at redde eget liv, så er det det jeg til enhver tid vil. Og så vil jeg lade baby i maven være baby i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.