Rejse i graviteten? fx. egypten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

VIPpigen

Maja88 skriver:

Du må IKKE få hepatitis vaccinen når du er aktivt gravid.

Jeg var påbegyndt et forløb grundet et stikuheld på arbejdet og skulle afbryde det da man ikke må stikke aktive gravide- info fra sygehuset.

Bare lige lidt info

Mystisk... Jeg har fået andet at vide, og har da også fået den under graviditet????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Maja88

VIPpigen skriver:

Mystisk... Jeg har fået andet at vide, og har da også fået den under graviditet????

ok jeg fik at vide af både læger og sygeplejesker at jeg SKULLE AFBRYDE FORLØBET.

Anmeld

11. oktober 2010

Malthes mor

Istedet for paraghurter, kan du også bare spise alm A38 herhjemme, men spis endelig paraghurt når du er på ferie.

Jeg har været ude at flyve under begge mine graviditeter, og ingen problemer i det. men du skal blot være obs på, at du ikke må sidde ved nødudgangen.

Anmeld

11. oktober 2010

VIPpigen

Maja88 skriver:

ok jeg fik at vide af både læger og sygeplejesker at jeg SKULLE AFBRYDE FORLØBET.

Skægt de er så forskellige. Altså her er jeg nu 31+6, og alle scanninger har vist en sund, og rask pige. Så tror ikke rigtig hun har taget skade af den heller.

Anmeld

11. oktober 2010

Maja88

VIPpigen skriver:

Skægt de er så forskellige. Altså her er jeg nu 31+6, og alle scanninger har vist en sund, og rask pige. Så tror ikke rigtig hun har taget skade af den heller.

nej det er da også kun at håbe.

ja er lidt træls de er så forskellige. for hvad skal man så lige forholde sig til

Anmeld

11. oktober 2010

VIPpigen

Maja88 skriver:

nej det er da også kun at håbe.

ja er lidt træls de er så forskellige. for hvad skal man så lige forholde sig til

Meget... Prøvede at google det, og alle steder jeg kan finde (netdokter, rejse dokter og alle de sider) står der også man sagtens kan få dem selvom man er gravid. Ej hvor forvirrende. Det burde være enten eller.

Anmeld

11. oktober 2010

Maja88

VIPpigen skriver:

Meget... Prøvede at google det, og alle steder jeg kan finde (netdokter, rejse dokter og alle de sider) står der også man sagtens kan få dem selvom man er gravid. Ej hvor forvirrende. Det burde være enten eller.

ja men så er det da lidt træls jeg har afbrudt mit forløb hvis det er. for tænk nu det værste var sket og jeg havde fået HIV. men tror jeg nu ikke men man ved jo aldrig

Anmeld

11. oktober 2010

VIPpigen

Maja88 skriver:

ja men så er det da lidt træls jeg har afbrudt mit forløb hvis det er. for tænk nu det værste var sket og jeg havde fået HIV. men tror jeg nu ikke men man ved jo aldrig

Kan jeg godt forstå, og syntes også det koster at få de vacciner. Men mon ikke der kommer flere nye bud på om man må eller ej.

Men tror desværre aldrig de bliver enige

Anmeld

11. oktober 2010

Maja88

VIPpigen skriver:

Kan jeg godt forstå, og syntes også det koster at få de vacciner. Men mon ikke der kommer flere nye bud på om man må eller ej.

Men tror desværre aldrig de bliver enige

nej gør de nok aldrig.

Mine fik jeg gratis og har fået at vide jeg kan opstarte forløbet efter endt graviditet igen

Anmeld

11. oktober 2010

VIPpigen

Maja88 skriver:

nej gør de nok aldrig.

Mine fik jeg gratis og har fået at vide jeg kan opstarte forløbet efter endt graviditet igen

Okai. Altså min hepatitis vaccine skal jeg betale, stivkrampe er gratis. Men det betyder ikke det store, bare man er sikret mod hepatitis. Det ville fanme være øv at komme hjem med efter en rejse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.