Hvordan søger man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Svei

forældre-til-Asta skriver:

Ja men så er der jo os som ikke har en pædagogisk uddannelse

Hvordan gjorde du så? Hvordan fandt du børn og hvad med ting osv til de børn... Hvordan fik du råd til det?

Men dengang var jeg kommunal og ikke uddannet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Mi

Om at blive dagplejer.

Jeg har nu truffet min beslutning om at stoppe på mit arbejde som kok, for at blive dagplejer..

Har længe snakket om det, men da jeg arbejder pt for mine forældre var det meget svært for mig at fortælle dem at jeg ønskede at stoppe pga. Asta.

Så håber der sidder nogle dagplejer derude, som der kan give mig lidt råd med på vejen, og jeg ønsker ikke at være Privat men derimod kommunal Håber der er nogle der kan hjælpe.

Knus Herfra og god fredag

Jeg vil tro at det er forskellig fra kommune til kommune. I Varde kommune hvor jeg bor skal du udfylde et ansøgningsskema som de har. Dog skal de altid så stillingerne op hvis der kommer nogle, og så skal du nok søge igen. Jeg vil også rigtig gerne være dagplejer, men da jeg er pædagog er det meget svært at blive. Jeg har søgt, men har ikke fået jobbet, bla fordi jeg er pædagog og derfor skal have en løntillæg som de ikke har råd til at give mig. Vil gerne være privat dagplejer også, men det er jo noget mere usikkert og lige nu er der ikke børn nok i området til det.

Held og lykke med det

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Jbk skriver:

Men dengang var jeg kommunal og ikke uddannet....

Okay.. hvordan gjorde du så da du blev Privat?

Anmeld

10. oktober 2010

Svei

Okay.. hvordan gjorde du så da du blev Privat?

Det må tiden vise...som jeg skrev var det det jeg ville.. Ikke er. Men hernede er der et stort netværk af private og så har alle hjemmesider. De har lange ventelister, så er ikke bekymret for om jeg kan få børn..endvidere så har jeg en fast gæstedagplejer i form af min mor der også er pædagog og bor overfor mig, så grundlaget er da for det.

Men er så småt i gang med at undersøge, alt efter hvordan min mors arbejdsmæssige situation ser ud til sommer(om hun kan hente min søn så han kun har 4 timer i bh) så starter jeg når jeg er færdig.

Anmeld

10. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Jbk skriver:

Det må tiden vise...som jeg skrev var det det jeg ville.. Ikke er. Men hernede er der et stort netværk af private og så har alle hjemmesider. De har lange ventelister, så er ikke bekymret for om jeg kan få børn..endvidere så har jeg en fast gæstedagplejer i form af min mor der også er pædagog og bor overfor mig, så grundlaget er da for det.

Men er så småt i gang med at undersøge, alt efter hvordan min mors arbejdsmæssige situation ser ud til sommer(om hun kan hente min søn så han kun har 4 timer i bh) så starter jeg når jeg er færdig.

åh er mig der har misforstået så synes du skrev at du var privat

Anmeld

10. oktober 2010

Svei

åh er mig der har misforstået så synes du skrev at du var privat

Nope...

Anmeld

10. oktober 2010

Lone Jakobsen

Må man evt se din ansøgning, så man kan få et indblik i hvad man skriver

nu fik jeg jo ikke jobbet (her mangler de nemlig ikke mere) så mon ikke du selv er bedre til det.

Anmeld

10. oktober 2010

Heidisbebs

Jeg har desværre ikke min ansøgning mere.. Men jeg fortalte om mig selv, min søn..fritidsaktiviteter, at jeg var alene..mine boligforhold mm

Håber at du kan bruge det til noget

Anmeld

10. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Heidi Tobiasen skriver:

Jeg har desværre ikke min ansøgning mere.. Men jeg fortalte om mig selv, min søn..fritidsaktiviteter, at jeg var alene..mine boligforhold mm

Håber at du kan bruge det til noget

er jeg sikker på jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.