Hvordan søger man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Lone Jakobsen

forældre-til-Asta skriver:

Sådan en ansøgning, som man ville sende alle andre steder hen??

ja lige præcis. der er ingen forskel. har selv søgt, da det klart er mit drømme job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Heidisbebs

Jeg har nu arbejdet som dagplejer i snart 2 år. Jeg sendte en ansøgning til dagplejekontoret, og så kontaktede de mig da der skulle ansættes dagplejere...

Held og lykke

Anmeld

9. oktober 2010

Pena

Ønsker ikke at være privatdagplejer.. Vil være kommunal, hvis jeg skal være det.

Bare lidt nhsgerrig. Hvad er forskellen på privat og kommunal dagplejer? Andre forhold/rettigheder?

Anmeld

10. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Søddepødde skriver:

Bare lidt nhsgerrig. Hvad er forskellen på privat og kommunal dagplejer? Andre forhold/rettigheder?

Altså som privat skal du sørge for alt selv.. du er din egen chef.. dvs du skal selv købe højstole, barnevogn, legetøj, mad osv osv.. Du får ikke tilskud til noget..

Men som kommunal, så får du "madpenge" du får højstole tildelt, penge til legetøj, slidtage penge.. osv osv

Anmeld

10. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Heidi Tobiasen skriver:

Jeg har nu arbejdet som dagplejer i snart 2 år. Jeg sendte en ansøgning til dagplejekontoret, og så kontaktede de mig da der skulle ansættes dagplejere...

Held og lykke

Må man evt se din ansøgning For at få et indblik i hvad man skriver

Anmeld

10. oktober 2010

Mor-til-asta-09

nutche skriver:

ja lige præcis. der er ingen forskel. har selv søgt, da det klart er mit drømme job

Må man evt se din ansøgning, så man kan få et indblik i hvad man skriver

Anmeld

10. oktober 2010

Svei

Må man evt se din ansøgning For at få et indblik i hvad man skriver

Hvorfor vil du ikke være privat børnepasser....?

Anmeld

10. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Jbk skriver:

Hvorfor vil du ikke være privat børnepasser....?

Synes det er dejlige betryggende at have nogle bag sig.. hvis der skulle blive nogle problemer osv.. så kan man kontakte pædagogen.. Også fordi at som kommunal kan du stille gæste dp til rådighed og man har kolleger, som man kan mødes med osv

Anmeld

10. oktober 2010

6800

her i kommunen er der ofte opslag om at de søger dagplejere, så det er ikke alle kommuner der har ansættelsesstop...

Anmeld

10. oktober 2010

Svei

Synes det er dejlige betryggende at have nogle bag sig.. hvis der skulle blive nogle problemer osv.. så kan man kontakte pædagogen.. Også fordi at som kommunal kan du stille gæste dp til rådighed og man har kolleger, som man kan mødes med osv

Der kommer jo tilsyn fra kommunen som privat, du har et team af andre private hvis du da ønsker det og forældrene ved de selv skal stå for ferie....en kommunal dp. får 20.000kr brutto en privat får 7500kr pr barn. Som privat slipper du for gæstebørn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.