Velkommen til rødstue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

sbs78

har svaret ja, da vi har en kravlegård inde i stuen. Men inden vi fik Ida, havde vi ikke noget legetøj i stuen. Selvfølgelige må pigerne gerne lege i stuen, men de skal tage dem med på deres værelser igen, når de er færdige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Mira0911

Jeg har stemt andet... 

Julie leger alle steder i hytten her... Så der er legetøj over det hele.. Genere mig ikke på nogen måder... Der må også gerne ses at der er børn her... 

Anmeld

8. oktober 2010

L-Mortil3

Vores hus er ikke så stort, og der er Liam MED legetøj velkommen alle steder, så jeg vil i stedet sige, Velkommen til legetøjsslaraffenland! Hvis ikke du fra morgenen af er ved at brække et ben i en legolarve på vej ud af sengen, efterfulgt af en skøjtende tur gennem gangen i briovognen, herefter forfulgt af morgensang i stuen fra "ABC bamsen" igen herefter forfulgt af en selvkørende Thomastog mens du febrilsk springer rundt og laver morgenmad, ja så er der STEN sikkert noget riv, rav RUSKENDE galt!

Knus Line der i morges nær havde tisset på Liams både i wc'et, møgunge

Anmeld

8. oktober 2010

LauraLW

Har stemt ja. Vilma har ikke noget værelse, så alt hendes legetøj er i stuen. - Det er jo ikke så voldssomt endnu da hun kun er 6 mdr, men på et tidspunkt bliver det helt sikkert en udfordring at begrænse det, så det ikke overtager stuen helt.

Anmeld

8. oktober 2010

Mumto3

Vi har kurve i vores reol hvor legetøjtet skal ligge, så når junior er færdig med at lege med legetøjet, ja, så bliver det pakket pænt væk. Så når der er ryddet op, kan man ikke se at der er legetøj i stuen, selvom der faktisk er en del.

-og vores børn er gode til at minde hinanden om at de skal rydde op efter sig inden de går igang med noget nyt. Det har taget noget tid at lære, men det er SÅ fedt at de bare rydder op efter sig selv, og hjælper den mindste på 2 år med at rydde op.

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Lauras legetøj står fast i stuen, men gemt ved siden af sofaen så det ikke er synligt. Jeg har desværre kun en 2-værelses lejlighed, så der er ikke mulighed for at Laura kan have sit eget værelse, og hun vil også gerne være, hvor jeg er.

Når jeg flytter i noget større, skal legetøjet UUUUUUDDD af stuen...

Anmeld

8. oktober 2010

LinLin

David har haft det meste at sit legetøj i stuen indtil han begyndte at ville lege på sit værelse; vi bor nemlig i et hus med to etager og jeg gad virkelig ikke slæbe kasser op og ned ad trappen Han har stadig en togbane og lidt forskelligt hernede - det er stadig hyggeligst at lege hvor vi andre er (han er 4 år) Adam har i øvrigt også allerede fået en kasse!

Jeg har ikke noget imod at man kan se her bor børn! Når legetøjet ikke er i brug ligger det i kasser, der står i en reol, så det "roder" ikke her

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Line&Liam skriver:

Vores hus er ikke så stort, og der er Liam MED legetøj velkommen alle steder, så jeg vil i stedet sige, Velkommen til legetøjsslaraffenland! Hvis ikke du fra morgenen af er ved at ke et ben i en legolarve på vej ud af sengen, efterfulgt af en skøjtende tur gennem gangen i briovognen, herefter forfulgt af morgensang i stuen fra "ABC bamsen" igen herefter forfulgt af en selvkørende Thomastog mens du febrilsk springer rundt og laver morgenmad, ja så er der STEN sikkert noget riv, rav RUSKENDE galt!

Knus Line der i morges nær havde tisset på Liams både i wc'et, møgunge

Fantastisk

Anmeld

8. oktober 2010

millesofie

jeg ville synes at det ville være trist hvis der ikke var legesager i stuen

herhjemme hos os er stuen lige så meget ungerne som det er vores

vi har kun en regl : ikke hoppe i møblerne for de har et stort dejligt værelse ovenpå med gynger og trampolin osv, der kan de hoppe

Anmeld

8. oktober 2010

Mor til L&S

Har stemt fast, men det er også fordi min datter kun er ½ år, når hun bliver ældre skal det være på hendes værelse når hun ikke bruger det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.