Jbk skriver:
Er det jeres stue der ligner lidt for meget en børnehavestue eller er legetøj forbudt i stuen.
Jeg havde af nød legetøj i stuen i mit gamle hus, men i det nye behøver jeg det heldigvis ikke, synes det er så træls at se på...tilgengæld får Konrad værelse lige op af stuen med stor åbning ind til ham, så han er jo næsten i stuen...
Mit hjem er til for at blive brugt af HELE familien. Og jeg har altid haft legetøj i stuen, hvis det var der ungerne ville lege.
De har naturligvis også haft det på deres værelse, hvor de fleste ting stod.
Nu til dags har jeg et lille hjørne hvor jeg har børnebørnenes legetøj og små stole, og så kan de ellers brede sig når de kommer.
Og vil de tegne og male, klippe og klistre, så har jeg en "tegnedug" som kommer på bordet først. Det ved de, og det har de lært fra små.
Selvfølgelig rydder vi op hvis de skal hjem, men er det godt igang med en leg, så har jeg aldrig brugt at tingene skal fjernes før de var færdige med legen.
Det har jeg lært af min mor, og jeg har bragt det videre til mine egne, og jeg kan se, at den ældste har det på samme måde med sine.

Kærligst
Sussie
Anmeld