VIPpigen skriver:
Velbekomme. Altså jeg fik lavet scanning i 9 uge, og den var indvendig. Og da jeg igen 11+3 kom ind akut sagde de inden de scannede mig på maven at det var ikke sikkert de kunne se fostret, men jeg skulle ikke være urolig. Og ganske rigtig, den kunne altså ikke findes uden på. men indvendig var den der med det samme, MED hjerteblink. Da jeg 5 dage senere er til NF scanner de også indvendig fordi den lille lå forkert, og for langt nede, så de kunne ikke få de mål de skulle. At baby så ikke ville samarbejde indvendig heller er en anden side.
Men som sagt ingen panik før du har fået lavet en indvendig scanning. Og syntes virkelig det er svineri at lave en scanning uden på så tidligt når de ved de ikke kan se det....

Jaaa, det kan jeg godt se... Hun sagde også jeg havde et utrolig dybt bækken, så der var langt "derned" - eller hvad man skal sige

Men dejligt der var hjerteblink - det vil jeg også se

Hehe...
Synes også det er lidt utroligt, med alle de historier I har skrevet her, at de så ikke scanner indvendigt med det samme - de må da vide bedre end nogen anden, at man ikke kan se den udvendigt endnu...
Det er virkelig frustrerende at komme hjem og læse alt det I skriver, når man ved at hun så ikke har handlet som hun burde...
Men håber på masser af blink i næste uge
Anmeld