Øv øv øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Maalene

Pernille08 skriver:

Så er der jo slet slet ingen TVIVL om at der lever en lille baby inden i din mave ,

Jeg håber så meget de vil give dig den indvendig næste gang , selvom det da ikk er rart at ligge der uden tøj på :/ 

Så du os får noget ro i kroppen .

Tusinde tak skal du have . 

det lyder bare rigtig godt , så glæder jeg mig til at høre om det lille hjerte du har set  

Håber virkelig også at jeg kan fortælle om det fantastiske hjerteblink i næste uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Maalene

Prisana skriver:

Jeg kan huske da jeg blev scannet første gang for at finde ud af hvor langt jeg var, og de kunne heller se noget hjertblink, men så prøvede de så invendigt scanning og der kunne man se et hjerte der blinkede.. Jeg kan så ikke forstå hvorfor de så ikke prøvede den indvendigt scanning der hvor du var med det samme..

Men tag det roligt, det kan være at det slet ikke er så slem igen, jeg  for dig!

Og så får du også lige en kæmpe  fra mig

Hvor er det dejlgt at høre

Tusind tak - må vidst hellere bede om en indvendig scanning næste gang

Anmeld

8. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Håber virkelig også at jeg kan fortælle om det fantastiske hjerteblink i næste uge

Selvfølgelig kan du det  

Jeg krydser alt for det i hvertfald  

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

VIPpigen skriver:

IKKE IGEN.... Der er en tidligere der har fået lavet scanning uden på, hvor hun fik at vide fostret var væk. (betalt trykhedsscanning) og da hun dagen efter bliver scannet på sygehuset for at være sikker på der ikke er et foster, eller fostret er dødt, ja hvad finder de. HJERTEBLINK..... De skal ikke scanne udenpå så tidligt.

Jeg har ikke læst hele din tråd, så ved hvad du har fået af svar.

Men kan fortælle at jeg var til akut scanning da jeg var 11+3, hvor de stadig ikke kunne finde hende uden på, men da hun scannede indvendig Wupti..... Der var baby. Så få lavet en indvendig scanning, du kan ikke stole på dem udenpå. Og den lille kan ligge meget langt nede (var det hun gjorde her) så de er nød til at scanne indvendig.

Ingen panik før du har fået en indvendig scanning.

Pyhh

Så er der jo ingen tvivl om, at jeg skal have en indvendig scanning, for hvis de ikke kunne de noget udenpå, da du var 11+3, så er derjo INGEN TVIVL!

Tusind tak for svar

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Pernille08 skriver:

Selvfølgelig kan du det  

Jeg krydser alt for det i hvertfald  

Tusiiind taaaak - hvor er du sød

Anmeld

8. oktober 2010

VIPpigen

Maalene skriver:

Pyhh

Så er der jo ingen tvivl om, at jeg skal have en indvendig scanning, for hvis de ikke kunne de noget udenpå, da du var 11+3, så er derjo INGEN TVIVL!

Tusind tak for svar

Velbekomme. Altså jeg fik lavet scanning i 9 uge, og den var indvendig. Og da jeg igen 11+3 kom ind akut sagde de inden de scannede mig på maven at det var ikke sikkert de kunne se fostret, men jeg skulle ikke være urolig. Og ganske rigtig, den kunne altså ikke findes uden på. men indvendig var den der med det samme, MED hjerteblink. Da jeg 5 dage senere er til NF scanner de også indvendig fordi den lille lå forkert, og for langt nede, så de kunne ikke få de mål de skulle. At baby så ikke ville samarbejde indvendig heller er en anden side.

Men som sagt ingen panik før du har fået lavet en indvendig scanning. Og syntes virkelig det er svineri at lave en scanning uden på så tidligt når de ved de ikke kan se det....

Anmeld

8. oktober 2010

Lon1976

Maalene skriver:

Vi tog til tryghedsscanning i dag, er 7+3 ifølge mine beregninger, og så burde man jo kunne se det lille hjerte blinke...

MEN... Ingen hjerteblink til os

Jordemoderen sagde, at det kunne være, at jeg var 6+5, og så kunne man nemlig ikke se det endnu, så vi fil en ny tid om en uge...

Hun scannede mig udvendigt, kan det være derfor?

Er simpelthen så ked af det, så håber på at høre at I har prøvet det samme, og selvfølgelig med et lykkeligt udfald

Der er sååå lang tid til næste scanning

Hej

Jeg har været udsat for at blive scannet indvendigt og fik dommen, at jeg var ved at abortere (jeg blødte nemlig kraftigt og hun kunne ikke se noget foster eller finde slimhinden) Da jeg kommer til kontrol ugen efter, opdager en anden, at jeg slet ikke har aborteret, men at min bebs lever og har det fint - idag er jeg i uge 18.

Jeg krydser for det bedste for dig

Anmeld

8. oktober 2010

Kløver

Maalene skriver:

Vi tog til tryghedsscanning i dag, er 7+3 ifølge mine beregninger, og så burde man jo kunne se det lille hjerte blinke...

MEN... Ingen hjerteblink til os

Jordemoderen sagde, at det kunne være, at jeg var 6+5, og så kunne man nemlig ikke se det endnu, så vi fil en ny tid om en uge...

Hun scannede mig udvendigt, kan det være derfor?

Er simpelthen så ked af det, så håber på at høre at I har prøvet det samme, og selvfølgelig med et lykkeligt udfald

Der er sååå lang tid til næste scanning

Puha, håber det er fordi du ikke er så langt henne endnu, jeg kunne først se hjerteblink 6+6, men jeg fik den invendige scanning, så jeg tror godt det kan have noget at sige, håber på tydelige hjerteblink i næste uge

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

VIPpigen skriver:

Velbekomme. Altså jeg fik lavet scanning i 9 uge, og den var indvendig. Og da jeg igen 11+3 kom ind akut sagde de inden de scannede mig på maven at det var ikke sikkert de kunne se fostret, men jeg skulle ikke være urolig. Og ganske rigtig, den kunne altså ikke findes uden på. men indvendig var den der med det samme, MED hjerteblink. Da jeg 5 dage senere er til NF scanner de også indvendig fordi den lille lå forkert, og for langt nede, så de kunne ikke få de mål de skulle. At baby så ikke ville samarbejde indvendig heller er en anden side.

Men som sagt ingen panik før du har fået lavet en indvendig scanning. Og syntes virkelig det er svineri at lave en scanning uden på så tidligt når de ved de ikke kan se det....

Jaaa, det kan jeg godt se... Hun sagde også jeg havde et utrolig dybt bækken, så der var langt "derned" - eller hvad man skal sige

Men dejligt der var hjerteblink - det vil jeg også se Hehe...

Synes også det er lidt utroligt, med alle de historier I har skrevet her, at de så ikke scanner indvendigt med det samme - de må da vide bedre end nogen anden, at man ikke kan se den udvendigt endnu...

Det er virkelig frustrerende at komme hjem og læse alt det I skriver, når man ved at hun så ikke har handlet som hun burde...

Men håber på masser af blink i næste uge

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Lon1976 skriver:

Hej

Jeg har været udsat for at blive scannet indvendigt og fik dommen, at jeg var ved at abortere (jeg blødte nemlig kraftigt og hun kunne ikke se noget foster eller finde slimhinden) Da jeg kommer til kontrol ugen efter, opdager en anden, at jeg slet ikke har aborteret, men at min bebs lever og har det fint - idag er jeg i uge 18.

Jeg krydser for det bedste for dig

Hold da op - sikke en følelsesmæssigt rutschetur - dejligt at I endte med et godt udfald

Håber på det bedste - og så må jeg holde hovedet højt indtil næste scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.