Øv øv øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.019 visninger
43 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Maalene

Vi tog til tryghedsscanning i dag, er 7+3 ifølge mine beregninger, og så burde man jo kunne se det lille hjerte blinke...

MEN... Ingen hjerteblink til os

Jordemoderen sagde, at det kunne være, at jeg var 6+5, og så kunne man nemlig ikke se det endnu, så vi fil en ny tid om en uge...

Hun scannede mig udvendigt, kan det være derfor?

Er simpelthen så ked af det, så håber på at høre at I har prøvet det samme, og selvfølgelig med et lykkeligt udfald

Der er sååå lang tid til næste scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

NatasjaL

Maalene skriver:

Vi tog til tryghedsscanning i dag, er 7+3 ifølge mine beregninger, og så burde man jo kunne se det lille hjerte blinke...

MEN... Ingen hjerteblink til os

Jordemoderen sagde, at det kunne være, at jeg var 6+5, og så kunne man nemlig ikke se det endnu, så vi fil en ny tid om en uge...

Hun scannede mig udvendigt, kan det være derfor?

Er simpelthen så ked af det, så håber på at høre at I har prøvet det samme, og selvfølgelig med et lykkeligt udfald

Der er sååå lang tid til næste scanning

Man kan kun se det ved en indvendig scanning når du ikke er længere henne :-)

Så der er håb endnu.

Anmeld

8. oktober 2010

Millzi

Held og lykke herfra... Håber det bedste for jer

Anmeld

8. oktober 2010

L.J.L

Scanningen er slet ikke så sikker hvis du kun er blevet scannet udenpå, og du ikke er længere henne. Man plejer også at scanne indvendig hvis man er under 8 uger. Jeg ville nok slå koldt vand i blodet hvis jeg var dig.

Anmeld

8. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, det kan godt være fordi hun scannede udvendigt! Det er stort set umuligt at få ordentligt billede ved en udvendig scanning, så tidligt! Bed hende om en vaginal scanning næste gang!

Jeg krydser fingre for alt er som det skal være med den lille spire!!

Det er faktisk ikke ret længe siden en herinde fra oplevede det samme, fik tid til abort (de troede jo fostret var dødt) og da hun kom ind for at få indgrebet scannede de hende og fandt en lyslevende lille spire derinde!!!

https://www.baby.dk/debat/67307pi1/graviditet/omg----har-aldrig-i-mit-liv-proevet-noget-lignende.aspx

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Dejligt at der er håb endnu

Ringede til klinkken inden, og de sagde jeg godt kunne blive scannet nu, så hvordan skulle man næsten vide andet?

Man skulle jo tro de var eksperterne...

Men ja, kan ikke gøre andet end tænke positivt og håbe på det bedste

Anmeld

8. oktober 2010

quar20

for at alt er som det skal være - men vil lige fortælle at man altså ikke ALTID kan se hjerteblink SÅ tidligt og SLET ikke hvis man blir scannet udenpå..!!

Selvom det er MØG trist lige nu - så skal det nok lysne sig op når i ser hjerteblinket næste uge .. - Det er jeg sikker på..!!

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Caroline86 skriver:

Ja, det kan godt være fordi hun scannede udvendigt! Det er stort set umuligt at få ordentligt billede ved en udvendig scanning, så tidligt! Bed hende om en vaginal scanning næste gang!

Jeg krydser fingre for alt er som det skal være med den lille spire!!

Det er faktisk ikke ret længe siden en herinde fra oplevede det samme, fik tid til abort (de troede jo fostret var dødt) og da hun kom ind for at få indgrebet scannede de hende og fandt en lyslevende lille spire derinde!!!

https://www.baby.dk/debat/67307pi1/graviditet/omg----har-aldrig-i-mit-liv-proevet-noget-lignende.aspx

Ja, det må jeg prøve, hvis der nu heller ikke er hjerteblink næste gang...!

Ja, kan jeg godt huske - synes det er lidt skræmmende, at jordemødrene ikke scanner indvendigt, for de må jo være eksperterne?

Men hun var rigtig sød og tilbød en ny scanning gratis, så der var slet ikke noget der...

Men tak for svar - må holde hovedet højt og håbe på det bedste

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

quar20 skriver:

for at alt er som det skal være - men vil lige fortælle at man altså ikke ALTID kan se hjerteblink SÅ tidligt og SLET ikke hvis man blir scannet udenpå..!!

Selvom det er MØG trist lige nu - så skal det nok lysne sig op når i ser hjerteblinket næste uge .. - Det er jeg sikker på..!!

Hvor er du sød

Ja, det er noget rigtig kolort - men man kan jo sige, at der stadig er en rimelig chance for, at alt er som det skal være - det er ikke sådan når man så gerne vil se det lille hjerte blinke

Man kan jo ikke gøre andet end håbe på det bedste

Anmeld

8. oktober 2010

quar20

Maalene skriver:

Hvor er du sød

Ja, det er noget rigtig kolort - men man kan jo sige, at der stadig er en rimelig chance for, at alt er som det skal være - det er ikke sådan når man så gerne vil se det lille hjerte blinke

Man kan jo ikke gøre andet end håbe på det bedste

Præcis..!! Men altså HELT ærlig...

På Randers sygehus scanner de indenfra indtil uge 11..!! ( måske de først prøver udenpå )...!! Vi så INGEN hjerteblink med lillebror da de scannede mig udenpå..

Så kom "dildoen" frem og vupti der var hjerteblink og det var i uge 7 plus et eller andet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.