Øv øv øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maalene skriver:

Ja, det må jeg prøve, hvis der nu heller ikke er hjerteblink næste gang...!

Ja, kan jeg godt huske - synes det er lidt skræmmende, at jordemødrene ikke scanner indvendigt, for de må jo være eksperterne?

Men hun var rigtig sød og tilbød en ny scanning gratis, så der var slet ikke noget der...

Men tak for svar - må holde hovedet højt og håbe på det bedste

på hospitalerne plejer de under ingen omstændigheder at scanne udvendigt før du er MINDST 8 fulde uger! Det er ikke særligt ansvarligt for det giver jo en masse (ofte unødvendige) bekymringer! Jeg ville insistere på en indvendig scanning uanset hvad. I kan også se meget mere på en indvendig end en udvendig!

Og det med at tilbyde en ny tid gratis.. det tror jeg nok at de skal! Også hvis de ikke kan se køn til en kønsscanning osv Men jeg kender ikke deres regler!

Jeg priser mig lykkelig for at jeg fik alle mine scanninger på hospitalet hvor de ikke risikerer noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Maalene

quar20 skriver:

Præcis..!! Men altså HELT ærlig...

På Randers sygehus scanner de indenfra indtil uge 11..!! ( måske de først prøver udenpå )...!! Vi så INGEN hjerteblink med lillebror da de scannede mig udenpå..

Så kom "dildoen" frem og vupti der var hjerteblink og det var i uge 7 plus et eller andet ..

Jamen så er der jo nok en grund til de scanner indvendigt - det må jeg vidst forlange, næste gang vi skal scannes...

Dejlig historie

Håber jeg kan fortælle en ligesådan om en uge

Anmeld

8. oktober 2010

quar20

Maalene skriver:

Jamen så er der jo nok en grund til de scanner indvendigt - det må jeg vidst forlange, næste gang vi skal scannes...

Dejlig historie

Håber jeg kan fortælle en ligesådan om en uge

Ja der er HEL sikkert en grund til at det er mere sikkert at scanne indvendig...!!

Glæder mig til at få en update fra dig herinde om en lille uges tid   -   er sikker på den blir lige så positiv som min

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Maalene skriver:

Vi tog til tryghedsscanning i dag, er 7+3 ifølge mine beregninger, og så burde man jo kunne se det lille hjerte blinke...

MEN... Ingen hjerteblink til os

Jordemoderen sagde, at det kunne være, at jeg var 6+5, og så kunne man nemlig ikke se det endnu, så vi fil en ny tid om en uge...

Hun scannede mig udvendigt, kan det være derfor?

Er simpelthen så ked af det, så håber på at høre at I har prøvet det samme, og selvfølgelig med et lykkeligt udfald

Der er sååå lang tid til næste scanning

Jeg har prøvet det og jeg var gravid, man kunne heller intet se omkring det samme tidspunkt som du e nu..

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Caroline86 skriver:

på hospitalerne plejer de under ingen omstændigheder at scanne udvendigt før du er MINDST 8 fulde uger! Det er ikke særligt ansvarligt for det giver jo en masse (ofte unødvendige) bekymringer! Jeg ville insistere på en indvendig scanning uanset hvad. I kan også se meget mere på en indvendig end en udvendig!

Og det med at tilbyde en ny tid gratis.. det tror jeg nok at de skal! Også hvis de ikke kan se køn til en kønsscanning osv Men jeg kender ikke deres regler!

Jeg priser mig lykkelig for at jeg fik alle mine scanninger på hospitalet hvor de ikke risikerer noget

Jaaa, håber godt nok det er unødvendige bekymringer

Men hun sagde faktisk også, at hun havde prøvet mange gange, at de ikke kunne se hjerteblink, hvor der så ugen efter var hjerteblink, så lidt utroligt, at de ikke enten scanner indvendigt eller sætter uge-antallet op, eller hvad man skal sige

Ja, kan jeg godt forstå, ville også ønske jeg ikke havde haft denne negative oplevelse i dag, men man vil jo så gerne se, at den lille har det godt

Anmeld

8. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Jeg blev selv skannet i uge 7+5 , men det blev gjort indvendigt , jeg fik af vide af ham som gjorder det på mig (sygehuset) at der var ingen grund til at gøre det udvendigt for der kunne man alligevel ikk se noget , så jeg vil sige der stadig er håb for jeg endnu . 

Og havde de gjort det indvendigt så havde i sagtens kunne se hjerte blink . 

Har du blødt under din graviditet ?

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

quar20 skriver:

Ja der er HEL sikkert en grund til at det er mere sikkert at scanne indvendig...!!

Glæder mig til at få en update fra dig herinde om en lille uges tid   -   er sikker på den blir lige så positiv som min

Tusind taak

Ja, ærlig talt - skal vi ikke satse stærkt på det?

Anmeld

8. oktober 2010

quar20

Maalene skriver:

Tusind taak

Ja, ærlig talt - skal vi ikke satse stærkt på det?

Jo for pokker da...!!

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Pernille08 skriver:

Jeg blev selv skannet i uge 7+5 , men det blev gjort indvendigt , jeg fik af vide af ham som gjorder det på mig (sygehuset) at der var ingen grund til at gøre det udvendigt for der kunne man alligevel ikk se noget , så jeg vil sige der stadig er håb for jeg endnu . 

Og havde de gjort det indvendigt så havde i sagtens kunne se hjerte blink . 

Har du blødt under din graviditet ?

Det var dejligt at høre - bliver vidst nødt til at bede om en indvendig scanning næste gang...

Men dejligt at høre din historie - tusind tak

Nej, overhovedet slet ikke - der har slet ingenting været - heldigvis

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Ja, der er lang tid til, men selvfølgelig er der hjerteld og blink. Det er slet ikke usædvanligt at man ikke kan se det nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.