Øv øv øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Chewy

Jeg er blevet scannet indvendigt helt indtil uge 11, og min gynækolog sagde, at det skulle man indtil uge 12. Så jeg tror, det er derfor, de ikke kan se hjerteblink. Synes du skal ringe til dem og klage - du har vel betalt for det, og det kan altså ikke være rigtigt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Det var dejligt at høre - bliver vidst nødt til at bede om en indvendig scanning næste gang...

Men dejligt at høre din historie - tusind tak

Nej, overhovedet slet ikke - der har slet ingenting været - heldigvis

Nu har jeg (heldigvis) aldrig prøvet at miste et foster , men hvad jeg har forstået så langt de fleste de har en form for blødning eller enormt ondt når de skiller et foster ud af kroppen , og når du ik ahr haft det . 

Jeg blev netop tilbudt scanningen fordi jeg blødte . SÅ med mig kunne fostret sagtens havet været væk , men jeg er da stadig gravid idag 28+0

Så det er jeg sikker på du os er til den tid

Og har testet positivt , jamen så er jeg sten sikker på der stadig er en lille baby inden i dig , men at det skyldes den udvendig scanning . Som ikk kunne vise hjerte blink . 

Du skal bare som du selv siger bede om en indvendig scanning næste gang . 

Men rigtig meget held og lykke og så må du lige opdatere i næste uge når du har været afsted . 

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Jbk skriver:

Jeg har prøvet det og jeg var gravid, man kunne heller intet se omkring det samme tidspunkt som du e nu..

Dejligt at vide

Anmeld

8. oktober 2010

NessaXenia

da jeg var til scanning i 7+0 scannede hun indvendigt og man kan KUN se hjerteblik indvendigt når man ikke er længere henne, hun prøvede udenpå men der kan man ikke se noget overhovedet..

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Chewy skriver:

Jeg er blevet scannet indvendigt helt indtil uge 11, og min gynækolog sagde, at det skulle man indtil uge 12. Så jeg tror, det er derfor, de ikke kan se hjerteblink. Synes du skal ringe til dem og klage - du har vel betalt for det, og det kan altså ikke være rigtigt!!

Vi har fået tid til en ny scanning gratis, men bliver da lidt sur over at høre, at man kun kan de noget indvendigt, for det burde hun da vide...?

Tror jeg ringer og spørger om der ikke er mulighed for en indvendig scanning...

Tak for svar

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Pernille08 skriver:

Nu har jeg (heldigvis) aldrig prøvet at miste et foster , men hvad jeg har forstået så langt de fleste de har en form for blødning eller enormt ondt når de skiller et foster ud af kroppen , og når du ik ahr haft det . 

Jeg blev netop tilbudt scanningen fordi jeg blødte . SÅ med mig kunne fostret sagtens havet været væk , men jeg er da stadig gravid idag 28+0

Så det er jeg sikker på du os er til den tid

Og har testet positivt , jamen så er jeg sten sikker på der stadig er en lille baby inden i dig , men at det skyldes den udvendig scanning . Som ikk kunne vise hjerte blink . 

Du skal bare som du selv siger bede om en indvendig scanning næste gang . 

Men rigtig meget held og lykke og så må du lige opdatere i næste uge når du har været afsted . 

Hvor er du sød

Satser jeg også stærkt på, at jeg er... Hehe...

Har mellem 7 og 10 positive teste liggende derhjemme, så mon ikke den er god nok

Men har slet ikke haft kraftige mavesmerter eller blødt eller noget, så har ingen grund til at tro, at noget skulle være galt...

Uhh, alt held og lykke med den lille

Lover at opdatere herinde, når vi har været til scanning igen

Anmeld

8. oktober 2010

Maalene

Nina Sophia skriver:

da jeg var til scanning i 7+0 scannede hun indvendigt og man kan KUN se hjerteblik indvendigt når man ikke er længere henne, hun prøvede udenpå men der kan man ikke se noget overhovedet..

Pyhh... Det var dejligt at høre - så er jeg mere rolig

Tusind tak for svar - håber på det bedste

Anmeld

8. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Hvor er du sød

Satser jeg også stærkt på, at jeg er... Hehe...

Har mellem 7 og 10 positive teste liggende derhjemme, så mon ikke den er god nok

Men har slet ikke haft kraftige mavesmerter eller blødt eller noget, så har ingen grund til at tro, at noget skulle være galt...

Uhh, alt held og lykke med den lille

Lover at opdatere herinde, når vi har været til scanning igen

Så er der jo slet slet ingen TVIVL om at der lever en lille baby inden i din mave ,

Jeg håber så meget de vil give dig den indvendig næste gang , selvom det da ikk er rart at ligge der uden tøj på :/ 

Så du os får noget ro i kroppen .

Tusinde tak skal du have . 

det lyder bare rigtig godt , så glæder jeg mig til at høre om det lille hjerte du har set  

Anmeld

8. oktober 2010

Papaya

Jeg kan huske da jeg blev scannet første gang for at finde ud af hvor langt jeg var, og de kunne heller se noget hjertblink, men så prøvede de så invendigt scanning og der kunne man se et hjerte der blinkede.. Jeg kan så ikke forstå hvorfor de så ikke prøvede den indvendigt scanning der hvor du var med det samme..

Men tag det roligt, det kan være at det slet ikke er så slem igen, jeg  for dig!

Og så får du også lige en kæmpe  fra mig

Anmeld

8. oktober 2010

VIPpigen

IKKE IGEN.... Der er en tidligere der har fået lavet scanning uden på, hvor hun fik at vide fostret var væk. (betalt trykhedsscanning) og da hun dagen efter bliver scannet på sygehuset for at være sikker på der ikke er et foster, eller fostret er dødt, ja hvad finder de. HJERTEBLINK..... De skal ikke scanne udenpå så tidligt.

Jeg har ikke læst hele din tråd, så ved hvad du har fået af svar.

Men kan fortælle at jeg var til akut scanning da jeg var 11+3, hvor de stadig ikke kunne finde hende uden på, men da hun scannede indvendig Wupti..... Der var baby. Så få lavet en indvendig scanning, du kan ikke stole på dem udenpå. Og den lille kan ligge meget langt nede (var det hun gjorde her) så de er nød til at scanne indvendig.

Ingen panik før du har fået en indvendig scanning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.