Hvornår kommer baby Juhl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

TbCp

Nå Trine... Jeg skylder boller og kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

oo

TbCp skriver:

Nå Trine... Jeg skylder boller og kage

hæhæ, Søren blev ret glad da jeg fortalte det "kommer de så under fødslen med kage og boller??"

Anmeld

10. oktober 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

hæhæ, Søren blev ret glad da jeg fortalte det "kommer de så under fødslen med kage og boller??"

Hahahaha arhhh sku vi nu et lie'

Anmeld

10. oktober 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Tror du hun er igang, nede i skoven??

Det må vi da håbe  Altså 10.10.10 kl. 10.10 må jeg jo nok se laaaaaaaaangt efter :(

Er det den 13, du skal..... du ved nok???

Anmeld

10. oktober 2010

otlitrom

Rose <3 skriver:

Det må vi da håbe  Altså 10.10.10 kl. 10.10 må jeg jo nok se laaaaaaaaangt efter

Er det den 13, du skal..... du ved nok???

d. 15... men shhhh

kl. 10.10 er nok ikke uligt, men d.10.10.10 kan stadig lade sig gøre måske 22.10??

Anmeld

10. oktober 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

d. 15... men shhhh

kl. 10.10 er nok ikke uligt, men d.10.10.10 kan stadig lade sig gøre måske 22.10??

Min mund er lukket med syv segl og hængelås, - og  nøglen er smidt laaaaaangt væk

Ja så MÅ det jo være kl. 22.10.....

Btw. Har jeg fortalt dig, at mine niecer har boet på samme gade/vej som dig.... Så I har jo faktsik været naboer..... Sådan næsten da i hvert fald

Anmeld

10. oktober 2010

otlitrom

Rose <3 skriver:

Min mund er lukket med syv segl og hængelås, - og  nøglen er smidt laaaaaangt væk

Ja så MÅ det jo være kl. 22.10.....

Btw. Har jeg fortalt dig, at mine niecer har boet på samme gade/vej som dig.... Så I har jo faktsik været naboer..... Sådan næsten da i hvert fald

Næh, det har du ikke Det er en laaaang vej, og her er rigtig mange lejligheder. Men jeg bor helt oppe ved pølsevognen, hvis det siger dig noget?

Anmeld

10. oktober 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Næh, det har du ikke Det er en laaaang vej, og her er rigtig mange lejligheder. Men jeg bor helt oppe ved pølsevognen, hvis det siger dig noget?

Det er oppe ved gågaden, ikk? De boede i nr. 30 (mener jeg) lige ved en kiosk - frisør - og grill....

Det var derfor jeg skrev nææææsten naboer, da den jo rent faktisk går gennem hele byen...

Anmeld

10. oktober 2010

LIZO

hov hov- ikke de hemligheder. hva sker der den 15???

Anmeld

10. oktober 2010

Skouboe

Jeg har været totalt på tværs og stemt 41+6. Trine er simpelt hen for god til at være gravid, så baby Juhl vil under ingen omstændigheder ud derfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.