Hvornår kommer baby Juhl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Barbamama

Jeg har stemt 40+0! Men jeg håber da for dig det bliver før!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

39+5

Anmeld

8. oktober 2010

oo

TbCp skriver:

Imorgen - Lørdag!!!

Og jeg vil godt sætte en kage og en omgang boller på højkant!

det' en deal!!  eller altså i den forstand, at hvis jeg føder må du gerne komme forbi med boller og kage

Anmeld

8. oktober 2010

oo

Vinker skriver:

Jeg tror du går over tid Trine så har stemt 41+0 men men men jeg håber da på at vi får baby Juhl at se FØR den tid, men for pokker.... Lige meget hvordan vi vender og drejer det, ja så er der altså IKKE lang tid til HAN kommer ud

nej det er jo sandt...de sidste uger/dage føles jo bare så enormt lange...også det der med at man vågner hver morgen og tænker "er det idag?" og når man når hen på eftermiddagen tænker jeg "bare det IKKE blir idag, det er sgu for træt til!"

Anmeld

8. oktober 2010

oo

Rose <3 skriver:

Jeg mener bestemt det lille Fe-barn kommer på søndag.

Altså bare fordi det er sidste udkald for min troværdighed, samt det ville være mega cool, at være født. 10.10.10 kl. 10.10

jeg sad faktisk og tænkte den anden dag, at det har ikke været helt præcist med dine datoer, altså heller ikke med hvornår febørnene fandt hjem, bare at de ville, og jeg kan huske du sagde at du havde fulgt dem hjem og så kom de - men så vidt jeg husker kom de ikke lige bagefter, men en måned efter?! og her tænker jeg det samme, du fortalte at du sagde farvel til ham hernede, så han ER på vej (altså nu sir jeg jo han fordi du gør ), men igen er det lidt uvist præcist hvornår han banker på. jeg tror jeg venter på et barn der ligner sin mor alt for meget = man får lige øje på noget nyt og spændende på vejen hjem, som man absolut må stoppe og kigge på, og lige pludselig har det taget længere tid at gå en kort tur end det burde

Anmeld

8. oktober 2010

oo

kitty skriver:

Jeg har skrevet 40+2. Det er næste fredag, og den dag jeg skal teste. Og vi har jo lavet en krejleraftale, at du skal have født og jeg skal have en positiv test, ikke? Så INDEN 40+2...

Men jeg håber for dig, at det bliver i aften, lige midt i kampen

hæhæ, ja det ku være strålende...Søren lister lidt rundt og prøver at fornemme om der er en fødsel under opsejling...men det tror jeg nu ikke

Anmeld

8. oktober 2010

oo

michella80 skriver:

Jeg har stemt 40+0! Men jeg håber da for dig det bliver før!

AJ! det er jo Carlas 3 års fødselsdag

Anmeld

8. oktober 2010

oo

Rosa skriver:

39+5

jae jae jae...det er jo snart men ikke i aften...det passer måske meget godt

Anmeld

8. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

jae jae jae...det er jo snart men ikke i aften...det passer måske meget godt

It's the best I could do - det er jo som om du ikke rigtig vil af med den baby...

Anmeld

8. oktober 2010

oo

Rosa skriver:

It's the best I could do - det er jo som om du ikke rigtig vil af med den baby...

ja, det ku nok godt se sådan ud udefra, men jeg kom faktisk til at sige til den den anden dag, at for hver dag den blev derinde, så elskede jeg den lidt mindre (jeg var desperat og havde ondt og ondt af mig selv)...Søren blev KÆMPEsur...med rette naturligvis, men iiiiiiiih!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.