Hvornår kommer baby Juhl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår kommer baby-Juhl?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.450 visninger
41 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Dictes mor

Hvornår tror I, baby-Juhl kommer til verdenen? Jeg er ked af det Trine, men jeg tror, at det bliver 40+2... Nu må vi se, hvad tror I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

oo

CAMILLA!!!

39+1 er det i hvert fald ikke, for det var igår - øvbøv

og jeg håber heller ikke på 40+0 for det er jo Carlas fødselsdag, så det blir noget rod...men det gør det nok alligevel med de to og som Søren sir, så ville det være VORES baby der har overholdt sin termin og Carla der snød sig til dén fødselsdag (hun sku ha været født den 18. oktober).

Søren tror på søndag...og bad igår Babyen om IKKE at komme i aften når der er fodboldkamp

Anmeld

8. oktober 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

CAMILLA!!!

39+1 er det i hvert fald ikke, for det var igår - øvbøv

og jeg håber heller ikke på 40+0 for det er jo Carlas fødselsdag, så det blir noget rod...men det gør det nok alligevel med de to og som Søren sir, så ville det være VORES baby der har overholdt sin termin og Carla der snød sig til dén fødselsdag (hun sku ha været født den 18. oktober).

Søren tror på søndag...og bad igår Babyen om IKKE at komme i aften når der er fodboldkamp

Sorry Trine! Jeg troede 39+1 var idag, sorry... Og Søren altså, fodbold er da ikke så vigtigt, er det ikke bare en venskabskamp. De kan fortælle Søren om stakkels Per, der ikke må se fodbold i aften, for der er vm i ridning, så han skal se på heste, hvilket han har gjort i en uge nu og skal i et stykke tid endnu, he he

Anmeld

8. oktober 2010

Vinker

Jeg tror du går over tid Trine så har stemt 41+0 men men men jeg håber da på at vi får baby Juhl at se FØR den tid, men for pokker.... Lige meget hvordan vi vender og drejer det, ja så er der altså IKKE lang tid til HAN kommer ud

Anmeld

8. oktober 2010

oo

Dictes mor skriver:

Sorry Trine! Jeg troede 39+1 var idag, sorry... Og Søren altså, fodbold er da ikke så vigtigt, er det ikke bare en venskabskamp. De kan fortælle Søren om stakkels Per, der ikke må se fodbold i aften, for der er vm i ridning, så han skal se på heste, hvilket han har gjort i en uge nu og skal i et stykke tid endnu, he he

nejnej det er kvalifikationskamp (eller noget andet fancy i den retning). der var denne samtale mellem Søren og babyen igår aftes:

"Baby vi laver den aftale at du kommer ud snart men ikke lige i fodboldkampen imorgen, vel?"

"Far, vi laver den aftale at jeg kommer ud snart og lige midt i fodboldkampen imorgen, okay?"

"hmmm...ja. jamen det er så oss okay, den kan jo bare køre i baggrunden hvis det er"

"Far, du ved godt at hvis du tænder for fodbold mens mor føder, så knuser hun dine nosser med nøddeknækkeren"

Anmeld

8. oktober 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

nejnej det er kvalifikationskamp (eller noget andet fancy i den retning). der var denne samtale mellem Søren og babyen igår aftes:

"Baby vi laver den aftale at du kommer ud snart men ikke lige i fodboldkampen imorgen, vel?"

"Far, vi laver den aftale at jeg kommer ud snart og lige midt i fodboldkampen imorgen, okay?"

"hmmm...ja. jamen det er så oss okay, den kan jo bare køre i baggrunden hvis det er"

"Far, du ved godt at hvis du tænder for fodbold mens mor føder, så knuser hun dine nosser med nøddeknækkeren"

Og hvis du ikke kan finde nøddeknækkeren, så kan du jo bruge hvidløgspresseren

Anmeld

8. oktober 2010

TbCp

Imorgen - Lørdag!!!

Og jeg vil godt sætte en kage og en omgang boller på højkant!

Anmeld

8. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Jeg mener bestemt det lille Fe-barn kommer på søndag.

Altså bare fordi det er sidste udkald for min troværdighed, samt det ville være mega cool, at være født. 10.10.10 kl. 10.10

Anmeld

8. oktober 2010

otlitrom

Jeg har skrevet 40+2. Det er næste fredag, og den dag jeg skal teste. Og vi har jo lavet en krejleraftale, at du skal have født og jeg skal have en positiv test, ikke? Så INDEN 40+2...

Men jeg håber for dig, at det bliver i aften, lige midt i kampen

Anmeld

8. oktober 2010

Barbamama

Dictes mor skriver:

Og hvis du ikke kan finde nøddeknækkeren, så kan du jo bruge hvidløgspresseren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.