Hvornår kommer baby Juhl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

ja, det ku nok godt se sådan ud udefra, men jeg kom faktisk til at sige til den den anden dag, at for hver dag den blev derinde, så elskede jeg den lidt mindre (jeg var desperat og havde ondt og ondt af mig selv)...Søren blev KÆMPEsur...med rette naturligvis, men iiiiiiiih!

Hahaha, det sagde du ikke!!! Nu bliver den derinde for EVIGT!!!

Jeg siger sult den lille bandit ud! Spis havregrød og stegt lever resten af ugen og så steg bacon og pandekager og hold det op under skørtet så duften kan sprede sig - måske endda en flaske rødt (det er jo din baby )...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

oo

Rosa skriver:

Hahaha, det sagde du ikke!!! Nu bliver den derinde for EVIGT!!!

Jeg siger sult den lille bandit ud! Spis havregrød og stegt lever resten af ugen og så steg bacon og pandekager og hold det op under skørtet så duften kan sprede sig - måske endda en flaske rødt (det er jo din baby )...?

Søren påstår den ikke kan finde udgangen fordi jeg har fået en seriøs mullet på fisser'n under graviditeten 

Anmeld

8. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

Søren påstår den ikke kan finde udgangen fordi jeg har fået en seriøs mullet på fisser'n under graviditeten 

... Jeg ved ikke hvad jeg skal sige - det er simpelthen så gustent et billede...

Anmeld

8. oktober 2010

oo

Rosa skriver:

... Jeg ved ikke hvad jeg skal sige - det er simpelthen så gustent et billede...

sorry

Anmeld

8. oktober 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

AJ! det er jo Carlas 3 års fødselsdag

He he ja så bliver festen jo bare større

Anmeld

8. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jeg sad faktisk og tænkte den anden dag, at det har ikke været helt præcist med dine datoer, altså heller ikke med hvornår febørnene fandt hjem, bare at de ville, og jeg kan huske du sagde at du havde fulgt dem hjem og så kom de - men så vidt jeg husker kom de ikke lige bagefter, men en måned efter?! og her tænker jeg det samme, du fortalte at du sagde farvel til ham hernede, så han ER på vej (altså nu sir jeg jo han fordi du gør ), men igen er det lidt uvist præcist hvornår han banker på. jeg tror jeg venter på et barn der ligner sin mor alt for meget = man får lige øje på noget nyt og spændende på vejen hjem, som man absolut må stoppe og kigge på, og lige pludselig har det taget længere tid at gå en kort tur end det burde

Jamen ja... Men siger det ikke også ALT at jeg ALTID er 10 min for sent på den... Såååå helt præcis ehm næh altså men altså stjernerne kommer også altid for sent!!!

Så må jeg ændre mit bud til søndag 2 uger??? (Så passer det også med det er en mdr. siden jeg sagde see you til Fee-barnet i Faarborg... -Og så kan vi jo så bare konkludere at jeg er en mdr. for tidligt på den når det gælder dig og dine unger 2B.

Anmeld

8. oktober 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

det' en deal!!  eller altså i den forstand, at hvis jeg føder må du gerne komme forbi med boller og kage

Altså ikke lige midt i det hele vel.... vil gerne vente til bagefter

Anmeld

8. oktober 2010

Karo

Jeg siger 40 + 4

Anmeld

10. oktober 2010

otlitrom

Rose <3 skriver:

Jeg mener bestemt det lille Fe-barn kommer på søndag.

Altså bare fordi det er sidste udkald for min troværdighed, samt det ville være mega cool, at være født. 10.10.10 kl. 10.10

Tror du hun er igang, nede i skoven??

Anmeld

10. oktober 2010

LIZO

jeg tror temins dagen

men nu læste jeg lige efter at du skrev din niece havde fødselsdag. men derfor tror jeg stadig den lille kommer der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.