Jeg skal scannes i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Tak for de søde ord!!

En god mavefornemmelse er SUPER vigtigt!!! Er glad for at du tror på det

Husk at opdatere når du tester positiv ÆL

Så sidder jeg med 1 stk positiv ægløsningstest og har fået tid på klinikken kl 16.00

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Agnete

Mutti2B skriver:

Det må du slet ikke spøge med 

Det har ikke været nødvendigt med ægløsningssprøjte. Jeg tager bare den digitale fra Clearblue. Virker upåklageligt . Nu er jeg ikke helt inde i alle procedurer i fertilitetsuniverset, men får man ikke kun en ægløsningssprøjte hvis man er på hormoner? Jeg fejler jo egentlig ikke noget, og den eneste grund til at jeg er i behandling er fordi jeg er alene

Jeg bor i Silkeborg

Da jeg startede i behandling, fik jeg kun æg-løsningssprøjte for at ramme det helt rigtige tidspunkt, ikke andre hormoner... Jeg var også til scanning i går (1x17 mm + to mindre). Skal have ægløsningssprøjte i dag, og insemineres mandag  Jeg har fået horminsstimulation denne gang - det er 4. gang.

Håber det gik godt i dag.

Kh Agnete

Anmeld

9. oktober 2010

dorthemus

ER DU BLEVET INSEMINERET??????

Anmeld

9. oktober 2010

Mutti2B

Agnete skriver:

Da jeg startede i behandling, fik jeg kun æg-løsningssprøjte for at ramme det helt rigtige tidspunkt, ikke andre hormoner... Jeg var også til scanning i går (1x17 mm + to mindre). Skal have ægløsningssprøjte i dag, og insemineres mandag  Jeg har fået horminsstimulation denne gang - det er 4. gang.

Håber det gik godt i dag.

Kh Agnete

Uh, hvor lyder det spændendeJeg skal nok krydse for dig på mandag. Og skal vi så ikke aftale at vi begge bliver gravide denne gang

Anmeld

9. oktober 2010

Mira0911

Hvordan er det gået? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.