Jeg skal scannes i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

CamillaValby

Mutti2B skriver:

Taaaaaak, sødeJeg er helt rundt på gulvet

Hvordan gik det med dig? Hvor mange æggebasser var der så? Det kan være du får tvillinger

Det kan jeg godt forstå  for os som er i behandling. Får lige det der kick som om at man var blevet gravid så lettet og glad bliver man hihi.

Han slog det ikke op, men han sagde 3 eller 4. Jeg havde dog også 3 sidst, og der lavede han joks om trillinger. Uhh det håber jeg bare ikke haha. Men så længe der er to streger på vej til mig så tror jeg at jeg ville tage imod alt med kys hånd.

Får du ikke ÆL sprøjte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Ét stort flot guldæg på 19mm I DEN RIGTIGE SIDE.........

Jeg er så lykkelig og lettet lige nu. Fik besked på at tage hjem og teste for ægløsning og så ville hun reservere tid til mig i morgen .

Jeg snakkede og snakkede da hun begyndte at scanne mig, for jeg var så nervøs og hvis jeg nu snakkede kunne hun jo ikke få et ord indført = ingen dårlige nyheder Det er da logik for perlehøns, ikke? Da jeg endelig klappede i (dog kun for at få luft) sendte hun mig et drilsk blik og spurgte: "Hvilken side er det nu vi gerne vil ha det skal være i?",  "Øhh, den venstre", får jeg hvisket ligeså forsigtigt. Hun smiler stort og jeg udbryder: " Er det rigtigt? Er det i venstre?" Jeg fik et stort JA!!!! Åh, jeg var bare lige ved at begynde at tude. Nu er der gang i projekt baby igen og ønskebarnet er kommet tættere på  

Ihhh der blev jeg sgu godt nok rørt  Det vækkede lige minder BIG TIME!!!! Håber og krydser så meget på, at det lykkes dig denne gang

Når jeg ser på min datter, fyldes jeg af den største lykke, at hele systemet er ved at flyde over...dén glæde og lykke under jeg dig!!...og ved du hvad? Det skal også nok lykkes

Anmeld

8. oktober 2010

Bavianis

Årh - tillykke!!!! - Og tak for svar:-)

Jeg krydser alt hvad jeg kan!

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

CamillaValby skriver:

Det kan jeg godt forstå  for os som er i behandling. Får lige det der kick som om at man var blevet gravid så lettet og glad bliver man hihi.

Han slog det ikke op, men han sagde 3 eller 4. Jeg havde dog også 3 sidst, og der lavede han joks om trillinger. Uhh det håber jeg bare ikke haha. Men så længe der er to streger på vej til mig så tror jeg at jeg ville tage imod alt med kys hånd.

Får du ikke ÆL sprøjte?

Ej, hvor vildt. Tænk hvis du virkelig får trillinger

Jeg tager bare ægløsningstests og sms'er klinikken når der er bid. Jeg tog en test da jeg kom hjem som var negativ. Men regner stærkt med at den er positiv senere i aften eller i morgen tidlig

Anmeld

8. oktober 2010

CamillaValby

Mutti2B skriver:

Ej, hvor vildt. Tænk hvis du virkelig får trillinger

Jeg tager bare ægløsningstests og sms'er klinikken når der er bid. Jeg tog en test da jeg kom hjem som var negativ. Men regner stærkt med at den er positiv senere i aften eller i morgen tidlig

Haha så sender jeg den ene til dig  

Vildt nok, troede at de ville give dig ÆL sprøjte for at de ramte det mest præcise. Hvor i landet bor du egentlig ?

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Ihhh der blev jeg sgu godt nok rørt  Det vækkede lige minder BIG TIME!!!! Håber og krydser så meget på, at det lykkes dig denne gang

Når jeg ser på min datter, fyldes jeg af den største lykke, at hele systemet er ved at flyde over...dén glæde og lykke under jeg dig!!...og ved du hvad? Det skal også nok lykkes

Tusind tusind tak, søde Dorthe Du er min inspiration i det her projekt og det er jo også pga dig at jeg fik modet til at skabe min egen familie .

Kan du huske jeg sagde til dig at jeg havde en go mavefornemmelse denne gang . Det starter jo meget godt

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

Bavianis skriver:

Årh - tillykke!!!! - Og tak for svar:-)

Jeg krydser alt hvad jeg kan!

Tak

Det var så lidt og du spørger bare alt det du lyster

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

CamillaValby skriver:

Haha så sender jeg den ene til dig  

Vildt nok, troede at de ville give dig ÆL sprøjte for at de ramte det mest præcise. Hvor i landet bor du egentlig ?

Det må du slet ikke spøge med 

Det har ikke været nødvendigt med ægløsningssprøjte. Jeg tager bare den digitale fra Clearblue. Virker upåklageligt . Nu er jeg ikke helt inde i alle procedurer i fertilitetsuniverset, men får man ikke kun en ægløsningssprøjte hvis man er på hormoner? Jeg fejler jo egentlig ikke noget, og den eneste grund til at jeg er i behandling er fordi jeg er alene

Jeg bor i Silkeborg

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Tusind tusind tak, søde Dorthe Du er min inspiration i det her projekt og det er jo også pga dig at jeg fik modet til at skabe min egen familie .

Kan du huske jeg sagde til dig at jeg havde en go mavefornemmelse denne gang . Det starter jo meget godt

Tak for de søde ord!!

En god mavefornemmelse er SUPER vigtigt!!! Er glad for at du tror på det

Husk at opdatere når du tester positiv ÆL

Anmeld

8. oktober 2010

CamillaValby

Mutti2B skriver:

Det må du slet ikke spøge med 

Det har ikke været nødvendigt med ægløsningssprøjte. Jeg tager bare den digitale fra Clearblue. Virker upåklageligt . Nu er jeg ikke helt inde i alle procedurer i fertilitetsuniverset, men får man ikke kun en ægløsningssprøjte hvis man er på hormoner? Jeg fejler jo egentlig ikke noget, og den eneste grund til at jeg er i behandling er fordi jeg er alene

Jeg bor i Silkeborg

Hihi

Nej da tror at nogle får ÆL sprøjte uden homoner.

Jeg er på homoner, og jeg fejler nada og det gør min mand heller ikke. Min gyno kan simpelhen ikke forstå at der ikke sker en dyt. Så nu håber jeg at tredje gang er lykkes gang.

Hihi det kan være jeg skal prøve dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.