Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mutti2B skriver: Tak, piger Jeg sidder i skolen nu og kan OVERHOVEDET ikke koncentrere mig. Nu er der kun 2½ time til
Tak, piger
Jeg sidder i skolen nu og kan OVERHOVEDET ikke koncentrere mig. Nu er der kun 2½ time til
Hej Mutti
Hvorfor kan du ikke blive insemineret? Undskyld hvis det er et vildt lamt spørgsmål - jeg har ikke forstand på det...
Knus Susanne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mutti2B skriver: Tak Jeg vil helst ikke have nogen med, men jeg har aftalt med en veninde at jeg ringer til hende lige så snart jeg er hoppet ned fra briksen Hvor langt er du i processen?
Tak
Jeg vil helst ikke have nogen med, men jeg har aftalt med en veninde at jeg ringer til hende lige så snart jeg er hoppet ned fra briksen
Hvor langt er du i processen?
Bavianis skriver: Hej Mutti Hvorfor kan du ikke blive insemineret? Undskyld hvis det er et vildt lamt spørgsmål - jeg har ikke forstand på det... Knus Susanne
Der er ingen lamme spørgsmål, så spørg du bare
Jeg har fundet ud af efter en HSG undersøgelse at min ene æggeleder er lukket. Så derfor inseminerer hun kun når der er ægløsning i den fungerende side (hendes anbefaling). Det er ikke umuligt at blive gravid selvom den kommer i den forkerte men risikoen for GUL er større og chancen for graviditet er mindre. At det koster 5500 pr klat er også værd at have med i overvejelserne.
Så nu håber jeg bare på, at hun har gode nyheder til mig i dag, så jeg kan blive gravid og om 9 måneder mor
CamillaValby skriver: Ok der er vi forskellige :-) Du må endelig lige opdaterer os når du har været hos lægen. Jeg har nu i noget tid fulgt med i det som du har skrevet og jeg håber det så meget for dig.Jamen jeg sidder faktisk i toget på vej til min gyno for at blive insimeneret for 3 gang. Jeg var til scanning i går og der blev han helt overrasket over at mine æg var så store. Han sagde at der var mange. Så skal lige have tallet på de modne i dag.
Ok der er vi forskellige :-) Du må endelig lige opdaterer os når du har været hos lægen. Jeg har nu i noget tid fulgt med i det som du har skrevet og jeg håber det så meget for dig.Jamen jeg sidder faktisk i toget på vej til min gyno for at blive insimeneret for 3 gang. Jeg var til scanning i går og der blev han helt overrasket over at mine æg var så store. Han sagde at der var mange. Så skal lige have tallet på de modne i dag.
hvor er det spændende
Du kan tro jeg alt hvad jeg kan for at du "tisser streger" om 14 dage
Mutti2B skriver: hvor er det spændende Du kan tro jeg alt hvad jeg kan for at du "tisser streger" om 14 dage
Jeg krydser for dig, Mutti!
Håber scanningen går godt
Ét stort flot guldæg på 19mm I DEN RIGTIGE SIDE.........
Jeg er så lykkelig og lettet lige nu. Fik besked på at tage hjem og teste for ægløsning og så ville hun reservere tid til mig i morgen .
Jeg snakkede og snakkede da hun begyndte at scanne mig, for jeg var så nervøs og hvis jeg nu snakkede kunne hun jo ikke få et ord indført = ingen dårlige nyheder Det er da logik for perlehøns, ikke? Da jeg endelig klappede i (dog kun for at få luft) sendte hun mig et drilsk blik og spurgte: "Hvilken side er det nu vi gerne vil ha det skal være i?", "Øhh, den venstre", får jeg hvisket ligeså forsigtigt. Hun smiler stort og jeg udbryder: " Er det rigtigt? Er det i venstre?" Jeg fik et stort JA!!!! Åh, jeg var bare lige ved at begynde at tude. Nu er der gang i projekt baby igen og ønskebarnet er kommet tættere på
Mutti2B skriver: Ét stort flot guldæg på 19mm I DEN RIGTIGE SIDE......... Jeg er så lykkelig og lettet lige nu. Fik besked på at tage hjem og teste for ægløsning og så ville hun reservere tid til mig i morgen . Jeg snakkede og snakkede da hun begyndte at scanne mig, for jeg var så nervøs og hvis jeg nu snakkede kunne hun jo ikke få et ord indført = ingen dårlige nyheder Det er da logik for perlehøns, ikke? Da jeg endelig klappede i (dog kun for at få luft) sendte hun mig et drilsk blik og spurgte: "Hvilken side er det nu vi gerne vil ha det skal være i?", "Øhh, den venstre", får jeg hvisket ligeså forsigtigt. Hun smiler stort og jeg udbryder: " Er det rigtigt? Er det i venstre?" Jeg fik et stort JA!!!! Åh, jeg var bare lige ved at begynde at tude. Nu er der gang i projekt baby igen og ønskebarnet er kommet tættere på
Weeeeeee
Dejlige nyheder. Er sååååååå glad på dine vegne. Har bare tjekket og tjekket om du var kommet med en opdatering hihi.
Rigtig god weekend og jeg for at det lykkes.
CamillaValby skriver: Weeeeeee Dejlige nyheder. Er sååååååå glad på dine vegne. Har bare tjekket og tjekket om du var kommet med en opdatering hihi. Rigtig god weekend og jeg for at det lykkes.
Taaaaaak, sødeJeg er helt rundt på gulvet
Hvordan gik det med dig? Hvor mange æggebasser var der så? Det kan være du får tvillinger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128