Jeg skal scannes i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Bavianis

Mutti2B skriver:

Tak, piger

Jeg sidder i skolen nu og kan OVERHOVEDET ikke koncentrere mig. Nu er der kun 2½ time til  

Hej Mutti

Hvorfor kan du ikke blive insemineret? Undskyld hvis det er et vildt lamt spørgsmål - jeg har ikke forstand på det...

Knus Susanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

CamillaValby

Mutti2B skriver:

Tak

Jeg vil helst ikke have nogen med, men jeg har aftalt med en veninde at jeg ringer til hende lige så snart jeg er hoppet ned fra briksen

Hvor langt er du i processen?

Ok der er vi forskellige :-)

Du må endelig lige opdaterer os når du har været hos lægen. Jeg har nu i noget tid fulgt med i det som du har skrevet og jeg håber det så meget for dig.

Jamen jeg sidder faktisk i toget på vej til min gyno for at blive insimeneret for 3 gang. Jeg var til scanning i går og der blev han helt overrasket over at mine æg var så store. Han sagde at der var mange. Så skal lige have tallet på de modne i dag.

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

Bavianis skriver:

Hej Mutti

Hvorfor kan du ikke blive insemineret? Undskyld hvis det er et vildt lamt spørgsmål - jeg har ikke forstand på det...

Knus Susanne

Der er ingen lamme spørgsmål, så spørg du bare 

Jeg har fundet ud af efter en HSG undersøgelse at min ene æggeleder er lukket. Så derfor inseminerer hun kun når der er ægløsning i den fungerende side (hendes anbefaling). Det er ikke umuligt at blive gravid selvom den kommer i den forkerte men risikoen for GUL er større og chancen for graviditet er mindre. At det koster 5500 pr klat er også værd at have med i overvejelserne.

Så nu håber jeg bare på, at hun har gode nyheder til mig i dag, så jeg kan blive gravid og om 9 måneder mor

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

CamillaValby skriver:

Ok der er vi forskellige :-)

Du må endelig lige opdaterer os når du har været hos lægen. Jeg har nu i noget tid fulgt med i det som du har skrevet og jeg håber det så meget for dig.

Jamen jeg sidder faktisk i toget på vej til min gyno for at blive insimeneret for 3 gang. Jeg var til scanning i går og der blev han helt overrasket over at mine æg var så store. Han sagde at der var mange. Så skal lige have tallet på de modne i dag.

hvor er det spændende

Du kan tro jeg  alt hvad jeg kan for at du "tisser streger" om 14 dage

Anmeld

8. oktober 2010

CamillaValby

Mutti2B skriver:

hvor er det spændende

Du kan tro jeg  alt hvad jeg kan for at du "tisser streger" om 14 dage

Hehe du fik mig lige til at grine :-) jeg takker mange gange.husk opdatering senere

Anmeld

8. oktober 2010

otlitrom

Jeg krydser for dig, Mutti!

Anmeld

8. oktober 2010

businesstigger

Håber scanningen går godt

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

Ét stort flot guldæg på 19mm I DEN RIGTIGE SIDE.........

Jeg er så lykkelig og lettet lige nu. Fik besked på at tage hjem og teste for ægløsning og så ville hun reservere tid til mig i morgen .

Jeg snakkede og snakkede da hun begyndte at scanne mig, for jeg var så nervøs og hvis jeg nu snakkede kunne hun jo ikke få et ord indført = ingen dårlige nyheder Det er da logik for perlehøns, ikke? Da jeg endelig klappede i (dog kun for at få luft) sendte hun mig et drilsk blik og spurgte: "Hvilken side er det nu vi gerne vil ha det skal være i?",  "Øhh, den venstre", får jeg hvisket ligeså forsigtigt. Hun smiler stort og jeg udbryder: " Er det rigtigt? Er det i venstre?" Jeg fik et stort JA!!!! Åh, jeg var bare lige ved at begynde at tude. Nu er der gang i projekt baby igen og ønskebarnet er kommet tættere på  

Anmeld

8. oktober 2010

CamillaValby

Mutti2B skriver:

Ét stort flot guldæg på 19mm I DEN RIGTIGE SIDE.........

Jeg er så lykkelig og lettet lige nu. Fik besked på at tage hjem og teste for ægløsning og så ville hun reservere tid til mig i morgen .

Jeg snakkede og snakkede da hun begyndte at scanne mig, for jeg var så nervøs og hvis jeg nu snakkede kunne hun jo ikke få et ord indført = ingen dårlige nyheder Det er da logik for perlehøns, ikke? Da jeg endelig klappede i (dog kun for at få luft) sendte hun mig et drilsk blik og spurgte: "Hvilken side er det nu vi gerne vil ha det skal være i?",  "Øhh, den venstre", får jeg hvisket ligeså forsigtigt. Hun smiler stort og jeg udbryder: " Er det rigtigt? Er det i venstre?" Jeg fik et stort JA!!!! Åh, jeg var bare lige ved at begynde at tude. Nu er der gang i projekt baby igen og ønskebarnet er kommet tættere på  

Weeeeeee

Dejlige nyheder. Er sååååååå glad på dine vegne. Har bare tjekket og tjekket om du var kommet med en opdatering hihi.

Rigtig god weekend og jeg  for at det lykkes.

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

CamillaValby skriver:

Weeeeeee

Dejlige nyheder. Er sååååååå glad på dine vegne. Har bare tjekket og tjekket om du var kommet med en opdatering hihi.

Rigtig god weekend og jeg  for at det lykkes.

Taaaaaak, sødeJeg er helt rundt på gulvet

Hvordan gik det med dig? Hvor mange æggebasser var der så? Det kan være du får tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.