Jeg skal scannes i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.447 visninger
34 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Mutti2B

Så er det ved at være tid til et besøg på klinikken igen

Siden juli har jeg været derude 3 gange, men er kun blevet insemineret én gang . De andre gange var folliklen enten sprunget eller også havde jeg ægløsning i den forkerte side (den ene side er lukket).

Puha, jeg er ved at kaste op af nervøsitet . Har ikke kunne tænke på andet den sidste uge. Det er meningen at jeg bare skal scannes i dag for at se fra hvilken side jeg vil få ægløsning og hvis det ser godt ud, skal jeg derud igen om et par dage og insemineres. Sidst brød jeg fuldstændig sammen, så jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg vil reagere, hvis hun siger at det ikke bliver denne gang

Dommen falder kl. 15.30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

SoffiLine

Så meget held & lykke 

Glæder mig til en opdatering 

Anmeld

8. oktober 2010

Sujan

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at det ser ud som det skal

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

SoffiLine skriver:

Så meget held & lykke 

Glæder mig til en opdatering 

Tuuusind tak

Jeg vil bare gerne igang så jeg kan blive gravid , og det er total frustrerende at jeg ikke engang kan blive insemineret

Men når det så er sagt, så har jeg en rigtig go mavefornemmelse denne gang. Den er bare gemt godt bag al min nervøsitet

Anmeld

8. oktober 2010

Mullefisen2011

Krydser ALT hvad jeg kan for dig .. .

Held og lykke..

Anmeld

8. oktober 2010

BubbieBear

sender god karma

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Mutti2B skriver:

Så er det ved at være tid til et besøg på klinikken igen

Siden juli har jeg været derude 3 gange, men er kun blevet insemineret én gang . De andre gange var folliklen enten sprunget eller også havde jeg ægløsning i den forkerte side (den ene side er lukket).

Puha, jeg er ved at kaste op af nervøsitet . Har ikke kunne tænke på andet den sidste uge. Det er meningen at jeg bare skal scannes i dag for at se fra hvilken side jeg vil få ægløsning og hvis det ser godt ud, skal jeg derud igen om et par dage og insemineres. Sidst brød jeg fuldstændig sammen, så jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg vil reagere, hvis hun siger at det ikke bliver denne gang

Dommen falder kl. 15.30

Det bliver spændende... Held og lykke til dig... Jeg krydser alt hvad jeg kan, og tænker på dig kl. 15.30... 

Er spændt på en update... 

Anmeld

8. oktober 2010

CamillaValby

Du får en masse  og et kæmpe

Har du ikke en evt veninde som kunne tage med? Jeg plejer altid at have en med, når det er til sådanne scanninger, da jeg aldrig ved hvordan jeg vil reagerer. Så jeg forstår dig udemærket godt.

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

Tak, piger

Jeg sidder i skolen nu og kan OVERHOVEDET ikke koncentrere mig. Nu er der kun 2½ time til  

Anmeld

8. oktober 2010

Mutti2B

CamillaValby skriver:

Du får en masse  og et kæmpe

Har du ikke en evt veninde som kunne tage med? Jeg plejer altid at have en med, når det er til sådanne scanninger, da jeg aldrig ved hvordan jeg vil reagerer. Så jeg forstår dig udemærket godt.

Tak

Jeg vil helst ikke have nogen med, men jeg har aftalt med en veninde at jeg ringer til hende lige så snart jeg er hoppet ned fra briksen

Hvor langt er du i processen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.