BabyStella! skriver:
Det lyder indviklet? Er det godt? Har vidst aldrig hørt om det, og heller ikke smagt det.
Jeg synes, at det er meget simpelt. Jeg tager torsken og ligger i et fad, så laver jeg en sennepssauce. (Her findes mange opskrifter, hvis du vil have det meget nemt og simpelt, kan man tage fløde eller cremefine og blande med en grovkornet sennep og så dryppe lidt eddikke i). Saucen hælder jeg over, og så i ovnen til fisken er færdig
Butternutsquach er et slags græskar, som jeg skærer skrællen af og skærer i både og bager i ovnen med olivenolie på. Så rister jeg græskarkerne på en tør pande, drysser dem over de færdigbagte græskar og drysser feta ost over også, og så lidt rigtig god olivenolie over. Bulgursalaten, den er nem, kog bulguren o g køl afog snit en masse forskellige grønsager og bland det altsammen sammen med en god dressing lavet af olivenolie, en god eddike og måske lidt sennep.
Jeg elsker at lave mad, jeg har et ton af kogebøger, som jeg læser fra ende til anden og så abonnerer jeg på alle de madblade, som jeg har råd til 
Anmeld