Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kyllinge pilaf, yum yum
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NatasjaL skriver: Hej kære tøser :-) Ja som overskriften lyder, hvad skal i have til aftensmad idag? :-)
Hej kære tøser :-)
Ja som overskriften lyder, hvad skal i have til aftensmad idag? :-)
Ved det ikke...bor hjemme, så det er ikke mit område.. tror dog bare det bliver rugbrød i dag for min moar er ikke hjemme i aften...
Knus Eva---5 år..
Vi skal have kalkunbryst.
Ved dog ikke endnu om det bliver lavet til schnitzler (staves), wok et-eller-andet eller helt i ovnen...
Zette skriver: Hjemmelavet lasagne tror jeg...
Hjemmelavet lasagne tror jeg...
Mmh, lyder lækkert ;-)
Hvordan laver du egenligt det?
Vi plejer nemlig at bruge knorrs
Jbk skriver: Ved det ikke...bor hjemme, så det er ikke mit område.. tror dog bare det bliver rugbrød i dag for min moar er ikke hjemme i aften... Knus Eva---5 år..
Hehe ;-)
MoriSverige skriver: Vi skal have kalkunbryst. Ved dog ikke endnu om det bliver lavet til schnitzler (staves), wok et-eller-andet eller helt i ovnen...
Vi fik det sammen med ris, karry, rejer og grønsager den anden dag, det smagte SÅ godt ;-)
bette skriver: vi skal grille en steg
vi skal grille en steg
henh01 skriver: Jeg overvejer at lave flæskesteg med hele svineriet eller mørbradgryde med hj. lavet kartoffel mos og paprika flødesovs
Jeg overvejer at lave flæskesteg med hele svineriet eller mørbradgryde med hj. lavet kartoffel mos og paprika flødesovs
Lyder lækkert ;-)
Her er vi på skrump, så det går nok ikke lige, hehe.
SeptemberBaby skriver: Dét var tidligt! Men sad faktisk netop og tænkte det samme ;-) Man er vel ikke husmor for ingenting, hehe.. Ja, kom med nogle gode idéer! :-)
Dét var tidligt! Men sad faktisk netop og tænkte det samme ;-) Man er vel ikke husmor for ingenting, hehe..
Ja, kom med nogle gode idéer!
:-)
Nemlig :-D
Valle81 skriver: VI skal have en eller andet marineret svineting som jeg har købt i Rema1000 - den skal grilles - nam nam Dertil skal vi have en salat og kartofler skåret i små tern vendt i olie og salt og så i ovnen til de er sprøde:0)
VI skal have en eller andet marineret svineting som jeg har købt i Rema1000 - den skal grilles - nam nam
Dertil skal vi have en salat og kartofler skåret i små tern vendt i olie og salt og så i ovnen til de er sprøde:0)
Lyder lækkert! :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128