aftensmad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

henh01

TbCp skriver:

Jeg har faktisk også overvejet flæskesteg med alt hvad der hører til... hmm... gid der var nogen der gad LAVE det til mig, så vil jeg rigtig gerne spise det... men jeg er den eneste herhjemme der kan lave sværen ordentlig sprød

Jeg har lavet flæskesteg selv ca 5 gange og først sidste gang blev sværen sprøde.. Nu er der gået lidt sport i det.. Øvelse gør mester.. Men hvis du ku få manden til at lave brunkartofler ect så kan du jo sørger for stegen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

TbCp

henh01 skriver:

Jeg har lavet flæskesteg selv ca 5 gange og først sidste gang blev sværen sprøde.. Nu er der gået lidt sport i det.. Øvelse gør mester.. Men hvis du ku få manden til at lave brunkartofler ect så kan du jo sørger for stegen

Dem laver jeg også bedst

Men han kan få lov at skrælle kartoflerne så

Anmeld

8. oktober 2010

Troldemommi

Salat og hvidløgskorteletter og chokolade mouse til dessert

Anmeld

8. oktober 2010

NatasjaL

LouiseNielsen skriver:

Nemlig.... Så her står den på tidlig aftensmad til Nicklas, disney også i seng... Også står den på talent 2010 og forældre hygge til os...

Mathias er syg, så han sover hele tiden....

Årh det lille pus :-(

Anmeld

8. oktober 2010

oo

Milka skriver:

mmmm trine det lyder lækkert! de der 2 teskefulde karry, bliver det for stærkt for mine piger, tror du?

nej det tror jeg ikke...hvis du bruger madraskarry skal du nok lige justere det lidt ned, men hvis du bruger "almindelig" karry fra netto, så tag to. Tag to uden top, fx, jeg tager dem med så meget top som jeg kan få fra posen og hen i gryden

Anmeld

8. oktober 2010

mortilflere

SeptemberBaby skriver:

Så står den vel på vingummibamser? Hehe 

Mindes min egen nevø i den alder, da han skulle bestemme menuen:

Agurk, tak.

(Og ikke andet!)

Nej, er sikker på, han nok skal finde på noget godt, den lille .

Den ved han ik går

Det blev suppe og rugbrød LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.