aftensmad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

MariaJ

Tjuhl skriver:

huhu...nice billede man lige fik på nethinden jeg har jo så båret rundt på en inder de sidste 9 måneder, så karry er ofte det absolut eneste der dur - især når der er kvalme

Gad vide hvad Søren siger, når den lille inder kommer ud ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Steph_Laurits

Maja_4000 skriver:

Ja , det er SÅ strengt ! :b
Og babymave får ikke ligefrem en til at se mindre ud (;

Nej det kan man ikke ligefrem prale af

Og så sidder de dumme mænd bare og kaster i hovedet uden at tage et gram på, hvor vi andre tager på bare ved at gå forbi vinduerne hos Frellsen Chokolade

Anmeld

8. oktober 2010

MariaJ

Tjuhl skriver:

det er karryris og kylling. altså...man gør det, at man hakker et løg fint og steger det ved høj varme sammen med 240 gram ris og 2 store teskefulde karry. så kommer man 5 dl vand ved  og lader det koge i 25 min. på en pande steger man kylling i strimler sammen med rød peberfrugt skåret i strimler og forårsløg skåret i ringe. og til sidst blander man det hele - evt med frosne ærter. det lyder meget meget enkelt, men det smager virkelig vidunderligt...især hvis man har en inder-baby i maven

Mmmmm, hvor lyder det lækkert. Det tror jeg vi skal prøve herhjemme snart

Anmeld

8. oktober 2010

Maja_4000

StephanieJ skriver:

Nej det kan man ikke ligefrem prale af

Og så sidder de dumme mænd bare og kaster i hovedet uden at tage et gram på, hvor vi andre tager på bare ved at gå forbi vinduerne hos Frellsen Chokolade

Ja , jeg forstår simpelthen ikke , hvor de gør af det

Anmeld

8. oktober 2010

Steph_Laurits

Maja_4000 skriver:

Ja , jeg forstår simpelthen ikke , hvor de gør af det

Heller ikke her.
Men de vil nok heller ikke dele hemmeligheden med os desværre!

Anmeld

8. oktober 2010

MariaJ

Vi skal spise ude i aften, men nu til frokost skal jeg have rester af spinattærte fra i går.

Anmeld

8. oktober 2010

oo

MariaJ skriver:

Gad vide hvad Søren siger, når den lille inder kommer ud ?

ja, jeg har prøvet at forberede ham på chokket, men jeg tror at så længe den rent faktisk taler med indisk accent, så kan han godt leve med det

Anmeld

8. oktober 2010

MariaJ

Tjuhl skriver:

ja, jeg har prøvet at forberede ham på chokket, men jeg tror at så længe den rent faktisk taler med indisk accent, så kan han godt leve med det

Anmeld

8. oktober 2010

NatasjaL

lillespurv20 skriver:

Vi skal have frisk pasta med pesto og marinerede kyllinge filet i tern, cherrytomater, forårsløg og bacon tern

Det lyder RIGTIG lækkert :-)

Anmeld

8. oktober 2010

Milka

Tjuhl skriver:

det er karryris og kylling. altså...man gør det, at man hakker et løg fint og steger det ved høj varme sammen med 240 gram ris og 2 store teskefulde karry. så kommer man 5 dl vand ved  og lader det koge i 25 min. på en pande steger man kylling i strimler sammen med rød peberfrugt skåret i strimler og forårsløg skåret i ringe. og til sidst blander man det hele - evt med frosne ærter. det lyder meget meget enkelt, men det smager virkelig vidunderligt...især hvis man har en inder-baby i maven

mmmm trine det lyder lækkert! de der 2 teskefulde karry, bliver det for stærkt for mine piger, tror du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.