aftensmad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

NatasjaL

LenaJohansen skriver:

Ja præcis.. Men min mave er skør med grillmad lige i øjeblikket 

Nå for pokker! ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

ekzunz

Zette skriver:

derfor bruger jeg jo lige netop af samme årsag lidt fløde... så bliver den ikke tør.

Nåå ok - det har jeg aldrig prøvet Men blander du det ikke i saucen?? Sådan læste jeg det.

Jeg synes bare at lasagne i Italien er dødsygt...det er nemlig bare sådanne faste stykker man får, helt uden snask....og det var sådan jeg tænkte det ville blive uden bechamelsaucen.

Anmeld

8. oktober 2010

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Vi skal have hjemmelavet burgere

Anmeld

8. oktober 2010

Koen.

NatasjaL skriver:

Det lyder RIGTIG lækkert :-)

Det er også ynglingsretten herhjemme og så er det så nemt at lave

Anmeld

8. oktober 2010

NatasjaL

Dut-ugle skriver:

Vi skal have hjemmelavet burgere

Ikke dårligt :-)

Anmeld

8. oktober 2010

sofie85

Vi skal have chili con carne

Anmeld

8. oktober 2010

smokin

Znuzke skriver:

Nåå ok - det har jeg aldrig prøvet Men blander du det ikke i saucen?? Sådan læste jeg det.

Jeg synes bare at lasagne i Italien er dødsygt...det er nemlig bare sådanne faste stykker man får, helt uden snask....og det var sådan jeg tænkte det ville blive uden bechamelsaucen.

Jo det gør jeg... men så bliver der så meget sovs at det ikke tørrer ind. Den er skam saftig....

Muskatnød glemte jeg iøvrigt.... det bruger jeg også Det er jo en smagssag om man vil bruge bechamel.... det er bare et snydeprodukt der vil noget... bruger det aldrig.

Anmeld

8. oktober 2010

smokin

Tjuhl skriver:

huhu...nice billede man lige fik på nethinden jeg har jo så båret rundt på en inder de sidste 9 måneder, så karry er ofte det absolut eneste der dur - især når der er kvalme

haha ja sorry!! Men jeg har sku læst om dit tyndskid så tænkte du kunne tåle det

Men min mave kan ikke tåle karry... jeg spiser dog kylling i karry en gang imellem alligevel, for det eeeeeeelsker jeg!

Anmeld

8. oktober 2010

LouiseNielsen

NatasjaL skriver:

Det er bare SÅ lækkert! :-)

Nemlig.... Så her står den på tidlig aftensmad til Nicklas, disney også i seng... Også står den på talent 2010 og forældre hygge til os...

Mathias er syg, så han sover hele tiden....

Anmeld

8. oktober 2010

TbCp

Jeg overvejer at lave flæskesteg med hele svineriet eller mørbradgryde med hj. lavet kartoffel mos og paprika flødesovs

Jeg har faktisk også overvejet flæskesteg med alt hvad der hører til... hmm... gid der var nogen der gad LAVE det til mig, så vil jeg rigtig gerne spise det... men jeg er den eneste herhjemme der kan lave sværen ordentlig sprød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.