Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ved det ikke endnu, vi tager ud og spiser, gør vi stort set hver fredag! Men regner med at det bliver græsk...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I aften skal Andreas og mig have
Nachos med oksekød og ost hen over, også selvfølgelig dyppelse...... Mmmmm
Nicklas får en gang pasta og kødsovs....
LouiseNielsen skriver: I aften skal Andreas og mig have Nachos med oksekød og ost hen over, også selvfølgelig dyppelse...... Mmmmm Nicklas får en gang pasta og kødsovs....
Det er bare SÅ lækkert! :-)
Vi er inviteret ud til min svoger til hot-dogs
Så det er vores aftensmad i aften.
AG
Marco2 skriver: Vi er inviteret ud til min svoger til hot-dogs Så det er vores aftensmad i aften. AG
Min veninde og jeg skal have svinemørbrad på bund af svampe og flødesovs
NatasjaL skriver: Hej kære tøser :-) Ja som overskriften lyder, hvad skal i have til aftensmad idag? :-)
Hej kære tøser :-)
Ja som overskriften lyder, hvad skal i have til aftensmad idag? :-)
tror den kommer til at stå på grillmad her
LenaJohansen skriver: tror den kommer til at stå på grillmad her
Det skal der også være plads til ;-)
NatasjaL skriver: Det skal der også være plads til ;-)
Ja præcis.. Men min mave er skør med grillmad lige i øjeblikket
Znuzke skriver: Det smager også skønt. Jeg vil dog lige sige at jeg synes det bliver meget tørt og kedeligt når det kun er kødsauce og plader, så jeg laver enten selv en bechamelsauce, ellers snyder jeg og bruger en færdigkøbt Mornay-sauce som jeg lægger mellem lagene. Og så selvfølgelig revet muskatnød - det giver lige den sidste gode lasagne-smag
Det smager også skønt. Jeg vil dog lige sige at jeg synes det bliver meget tørt og kedeligt når det kun er kødsauce og plader, så jeg laver enten selv en bechamelsauce, ellers snyder jeg og bruger en færdigkøbt Mornay-sauce som jeg lægger mellem lagene. Og så selvfølgelig revet muskatnød - det giver lige den sidste gode lasagne-smag
derfor bruger jeg jo lige netop af samme årsag lidt fløde... så bliver den ikke tør.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128