Billige Bleer - hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

NatasjaL

*A* skriver:

Ok... Tak for dit svar... Jeg suger jo lige viden til mig fra garvede mødre

Det er det vi er her for ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Malthes mor

Jeg køber bleer i Kvickly. Ved faktisk ikke præcist hvad de koster. Det vigtigste for mig, er også at de er godkendt af astma og allergi-forbundet. Og det er bleerne fra Kvickly/Anglamark. Og desuden er de også nordisk miljømærket.

Med vores store dreng, som ikke bruger ble mere, prøvede vi både libero og pampers, men en lille tissetår, og han stank af pis, Så de blev droppet

Anmeld

8. oktober 2010

*A*

patella skriver:

Altså jeg sværger til Rema´s bleer, men lige newborn bleerne var vi ikke glade for. Så jeg gik tilbage til Libero, men så en dag kunne jeg ikke få fat på Libero og var tvunget til at købe Rema´s (nødsstuation) og jeg har ikke købt en Libero siden. Mener det var fra str. 3 eller 4. De er så fine, de er allergitestede og svanemærkede og numsen er altid tør, selv efter en nat på 13 timer...

Men med newborn fra Rema var han våd helt igennem...

Men jeg var også ny i faget, så måske jeg har sat den forkert på, men jeg oplevede bare ikke det samme med Libero´s newborn.

Man kan nok ikke rigtig vide hvad der lige passer til ens barn, så du blir nok nødt til at prøve dig frem. 

Det er jo lige det, så det er også derfor at jeg har købt Pampers, Libero og dem fra Rema. Jeg skal prøve mig frem.

Er det egentlig alle blemærker som har bleer til newborn 2-4 kg?

Anmeld

8. oktober 2010

patella

*A* skriver:

Det er jo lige det, så det er også derfor at jeg har købt Pampers, Libero og dem fra Rema. Jeg skal prøve mig frem.

Er det egentlig alle blemærker som har bleer til newborn 2-4 kg?

Jeg mener ikke aldi og lidl har men er ikke sikker

Anmeld

8. oktober 2010

*A*

patella skriver:

Jeg mener ikke aldi og lidl har men er ikke sikker

Ok... Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.