Billige Bleer - hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

slettet_7530

Jeg synes en mærkeble såsom Libero og Pampers og huggies er billige når de koster omkring de 89,00

Men jeg er så heldig nu at min datter bruger bleer fra Lidl til 32,00pakken, det er up and go bleer og der jo dyrer de koster næsten 2,00 hvis ikke mere i en mærkeble, så jeg giver over 1 krone pr ble men det er så billigt når det er up and go

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

GUSO

Hej.. Hvornår bleer er billige afhænger vel af hvilke bleer man bruger.. Vi har prøvet forskellige bleer både "dyre" og "billige" og er endt op med at bruge pampers de passer bedst til vores lillefis.. Plejer ar købe når de koster omkring 90 pr pakke så syntes jeg det er ok billigt, men det er det jo ikke i forhold til andre mærker!!.. Havde du købt til 75 pr pakke det er rigtig billigt syntes jeg hvor har du købt dem henne?? Hilsen Camilla

Anmeld

8. oktober 2010

LRJ

søde hvorfor køber du ikk bare abc's egne bleer ? de er billige og hvis julie kunne tåle dem så havde jeg købt dem de koster vist 55 for 60 bleer

Anmeld

8. oktober 2010

businesstigger

Barneguiden har ugentlig opdatering på hvor der er hvilke tilbud på babymad og bleer - her

Anmeld

8. oktober 2010

*A*

NatasjaL skriver:

vi køber både 3 og 4'er til begge unger i rema

Hej,

Hvordan er Rema bleerne i forhold til Libero og Pampers? Jeg købte en pakke (2-4 kg) i Rema til 25,- i går.

Altså jeg har ikke født endnu, men ville bare lige høre...

Anmeld

8. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Køber næsten altid Libero på tilbud. Så koster de typisk mellem 80 og 100 kr pr pk. Der er altid et eller andet supermarked, der har dem på bud, så dum at give fuld pris, som ligger på ca. 140 kr pr pk.. Tror det er for ca. 60 bleer...

Anmeld

8. oktober 2010

NatasjaL

*A* skriver:

Hej,

Hvordan er Rema bleerne i forhold til Libero og Pampers? Jeg købte en pakke (2-4 kg) i Rema til 25,- i går.

Lige den str fra rema har vi ikke brugt, da vores søn vejede 3950 g da han blev født, så der brugte vi 2'erne fra libero. Jeg vil ikke anbefale libero da min søn ALTID tissede igennem om natten. Men det gør han ikke ved rema's :-)

Anmeld

8. oktober 2010

*A*

NatasjaL skriver:

Lige den str fra rema har vi ikke brugt, da vores søn vejede 3950 g da han blev født, så der brugte vi 2'erne fra libero. Jeg vil ikke anbefale libero da min søn ALTID tissede igennem om natten. Men det gør han ikke ved rema's :-)

Ok... Tak for dit svar... Jeg suger jo lige viden til mig fra garvede mødre

Anmeld

8. oktober 2010

patella

*A* skriver:

Hej,

Altså jeg sværger til Rema´s bleer, men lige newborn bleerne var vi ikke glade for. Så jeg gik tilbage til Libero, men så en dag kunne jeg ikke få fat på Libero og var tvunget til at købe Rema´s (nødsstuation) og jeg har ikke købt en Libero siden. Mener det var fra str. 3 eller 4. De er så fine, de er allergitestede og svanemærkede og numsen er altid tør, selv efter en nat på 13 timer...

Men med newborn fra Rema var han våd helt igennem...

Men jeg var også ny i faget, så måske jeg har sat den forkert på, men jeg oplevede bare ikke det samme med Libero´s newborn.

Man kan nok ikke rigtig vide hvad der lige passer til ens barn, så du blir nok nødt til at prøve dig frem. 

Anmeld

8. oktober 2010

SaNiNa

Vi bruger libero og vi køber den i Bilka når de har en trippel pakke med 3 pakker bler til 256kr og Nicklas bruger en 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.