Billige Bleer - hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.078 visninger
34 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

NoName

Har gået og tænkt på noget

Jeg har idag købt en pakke 3'er Pampers til 75 kr. Men er det billigt?

Hvornår er bleer egentlig billige og hvornår er de stadig for dyre selvom de er på tilbud jeg mener ikke sat langt nok ned i pris?

Hvad plejer i at give for bleer?

NoName - fuld af dumme spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

mariamiss6

Jeg brugte libero den gang... og der gav jeg ALDRIG mere end 100 kroner pakken.... Men Pampers er vidst lidt mmindre end libero, så en P3 svarer vel til en L2????

Anyways, nu bruger jeg henholdsvis størrelse 4 og 5 fra Rema1000, der koster en pakke med rundt regnet 50 bleer, altid 50 kroner.... Og de er ganske udemærkede....

Anmeld

7. oktober 2010

serinasmor

serina bruger str 4 fra aldi ( kan ikke huske hvad de hedder og pakken står på hendes værelse og det lille pus sover) de koster vist nok 79,95,- og og der er 80 bleer i

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

Det vil altså ca sige at omkring en krone pr ble er en ok pris, koster de mere er de for dyre?????

Anmeld

7. oktober 2010

Mira0911

Vi køber bleer i Lidl - 50 ,- 

Anmeld

7. oktober 2010

NatasjaL

vi køber både 3 og 4'er til begge unger i rema

Anmeld

7. oktober 2010

serinasmor

noname skriver:

Det vil altså ca sige at omkring en krone pr ble er en ok pris, koster de mere er de for dyre?????

det er vel op til én selv  og hvad man har lyst til at give troldungen på ...

personligt køber jeg altid bleer i aldi fordi de sidder rigtig godt på hende ... så hvorfor give mere og købe mærkevarebleer når de sidder dårligere på hende

til gengæld er bleer ALDRIG på tilbud i aldi ... det tror jeg er et princip aldi har ... jeg arbejdede i aldi i et års tid og bleerne var nærmest det eneste der aldrig skiftede pris

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

det er vel op til én selv  og hvad man har lyst til at give troldungen på ...

personligt køber jeg altid bleer i aldi fordi de sidder rigtig godt på hende ... så hvorfor give mere og købe mærkevarebleer når de sidder dårligere på hende

til gengæld er bleer ALDRIG på tilbud i aldi ... det tror jeg er et princip aldi har ... jeg arbejdede i aldi i et års tid og bleerne var nærmest det eneste der aldrig skiftede pris

Jeg har så hverken Rema, Lidl eller Aldi i nærheden, så går det billige vel lidt af når jeg skal køre +20km efter dem???

Nu var det heller ikke mærket på bleen jeg spurgte efter, men hvornår en blepris er billig.....

Anmeld

7. oktober 2010

serinasmor

noname skriver:

Jeg har så hverken Rema, Lidl eller Aldi i nærheden, så går det billige vel lidt af når jeg skal køre +20km efter dem???

Nu var det heller ikke mærket på bleen jeg spurgte efter, men hvornår en blepris er billig.....

men det er jo også netop det ...

mærkevarebleer er billigere når de er på tilbud - men aldrig helt så billige som ikke mærkevarebleer .. med mindre det er et VIRKELIG godt tilbud

så det kommer igen an på hvad man har lyst til at give troldungen på ....

men ja .. det billige går nok lidt af det når du er nødt til at køre så langt efter det ... med mindre du laver STORindkøb

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

serinasmor skriver:

men det er jo også netop det ...

mærkevarebleer er billigere når de er på tilbud - men aldrig helt så billige som ikke mærkevarebleer .. med mindre det er et VIRKELIG godt tilbud

så det kommer igen an på hvad man har lyst til at give troldungen på ....

men ja .. det billige går nok lidt af det når du er nødt til at køre så langt efter det ... med mindre du laver STORindkøb

tænke tænke.... jeg er egentlig komplet ligeglad med hvad bleen hedder, bare den sidder godt på hende, den er "nem" at arbejde med og at hun kan tåle den, og ja at den holder hende tør... såøe tror jeg må undersøge markedet i min by for ikke mærkevarer og regne en styk pris ud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.