Billige Bleer - hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Low

Jeg plejer at kigge på hvad bleer koster pr. ble. Dem jeg bruger koster 89 øre pr stk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

serinasmor

noname skriver:

tænke tænke.... jeg er egentlig komplet ligeglad med hvad bleen hedder, bare den sidder godt på hende, den er "nem" at arbejde med og at hun kan tåle den, og ja at den holder hende tør... såøe tror jeg må undersøge markedet i min by for ikke mærkevarer og regne en styk pris ud....

jeg tror nu også de fleste er ligeglade med navnet på en ble bare den virker

god prisjagt

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

serinasmor skriver:

jeg tror nu også de fleste er ligeglade med navnet på en ble bare den virker

god prisjagt

mange tak

hmm hvem der bare boede ved siden af en kiwi så man kunne få et bummelumkort og en ble aftale - synes bare ikke rigtig om de der libero bleer, de er alt for stive i det (efter min mening) så det er jo nok lidt omsonst alligevel..... he he he

Anmeld

7. oktober 2010

serinasmor

noname skriver:

mange tak

hmm hvem der bare boede ved siden af en kiwi så man kunne få et bummelumkort og en ble aftale - synes bare ikke rigtig om de der libero bleer, de er alt for stive i det (efter min mening) så det er jo nok lidt omsonst alligevel..... he he he

hehe ....

de er nemlig ret stive i det ... vi brugte kun libero i str 1 og lidt i str 2(tror vi havde fået en blandet pakke).. og allerede der kunne vi se at dem ville vi i hvert fald ikke blive ved med at købe

Anmeld

8. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi køber Libero (3 pakker i en kasse) til 259.- på tilbud.

Det synes jeg er en fin pris. Vi har før prøvet dem fra Aldi som er endnu billigere, men det resulterede i svamp og ildrød numse.

Anmeld

8. oktober 2010

BabyStella!

noname skriver:

Har gået og tænkt på noget

Jeg har idag købt en pakke 3'er Pampers til 75 kr. Men er det billigt?

Hvornår er bleer egentlig billige og hvornår er de stadig for dyre selvom de er på tilbud jeg mener ikke sat langt nok ned i pris?

Hvad plejer i at give for bleer?

NoName - fuld af dumme spørgsmål

Her bruger vi kun dem fra Aldi. Vi bruger 5´ere nu, som koster 80 kr. for 70 stk.

Anmeld

8. oktober 2010

Corn

ALtså jeg bruger aldis og køber ind en gang om måneden... Så Kan det sagtens betale sig at køre efter det.

Jeg er ikke meget for at give mere end 1-1,5 kr pr ble. Der bliver tisset og lortet i den, og så smider man den ud...

vi bruger også Aldis toiletpapir, som er dejlig blødt, deres skumklude, som er billige og bløde, deres køkkenrulle som suger godt og deres parfumefri baby-produkter, som er testet ret gode.

Dog bruger jeg Liberos bukse-bleer til de store om natten, da Aldis buks er lidt for smal til min volumiøse mellemstemand

Anmeld

8. oktober 2010

linemus

noname skriver:

Det vil altså ca sige at omkring en krone pr ble er en ok pris, koster de mere er de for dyre?????

Ja

Anmeld

8. oktober 2010

Sundahl88

jeg køber også bleer i aldi.

synes de er rigtig gode og billige! dem i lidl skulle også være rigtig gode i forhold til prisen, så jeg i en test for ikke så længe siden.

Anmeld

8. oktober 2010

L.J.L

noname skriver:

Har gået og tænkt på noget

Jeg har idag købt en pakke 3'er Pampers til 75 kr. Men er det billigt?

Hvornår er bleer egentlig billige og hvornår er de stadig for dyre selvom de er på tilbud jeg mener ikke sat langt nok ned i pris?

Hvad plejer i at give for bleer?

NoName - fuld af dumme spørgsmål

Her koster en pakke libero 135,- normalpris, det giver jeg dog aldrig. Jeg køber altid på tilbud. Når der er tilbud er det typisk til 90,- pakken. Men købte så lige 3 pakker i Bilka den anden dag til 80,- stk, DET er billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.