Fuldtidsjob og småbørn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Svei

dorthemus skriver:

Ja det gjorde jeg....jeg har været ansat i snart 10 år og er souschef på stedet, så der er selvfølgelig en vis goodwill......men jeg spillede også højt spil og sagde, at jeg max ville have 30 timer og IKKE være souschef/afdelingsleder længere

Jeg er jo alene med min datter så det blir selvfølgelig lidt hårdt økonomisk, men jeg er ligeglad...der er andet her i livet end penge.

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste....jeg skal bare heller ikke arbejde fuldtid og så alene med tre børn, det bliver heller ingen økonomisk dans på roser, men det er jo ikke for altid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

dorthemus

Jbk skriver:

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste....jeg skal bare heller ikke arbejde fuldtid og så alene med tre børn, det bliver heller ingen økonomisk dans på roser, men det er jo ikke for altid.

Nemlig! Har sgu heller ikke fået min datter for aldrig at se hende mens hun passes af andre...mens jeg igen passer andres børn...det er lidt hul i hovedet

Hvis jeg havde mulighed ville jeg aller helst gå hjemme med hende de første par år.

Det her er et kompromis! Og ja, man kan altid skrue op for ambitionerne senere

Anmeld

7. oktober 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Nej uha  Tiden er ikke rigtig til at spille højt spil.

Tingene har så sandelig også ændret sig i mit fag....pædagoger  fyres også rundt omkring, stillinger nedlægges og folk flyttes rundt mere eller mindre frivilligt.

Og souschefstillingerne er snart en saga blot i Kbh

Jamen så lægger det da kun endnu et plus til at du forlod den synkende skude som souchef

Anmeld

7. oktober 2010

Svei

dorthemus skriver:

Nemlig! Har sgu heller ikke fået min datter for aldrig at se hende mens hun passes af andre...mens jeg igen passer andres børn...det er lidt hul i hovedet

Hvis jeg havde mulighed ville jeg aller helst gå hjemme med hende de første par år.

Det her er et kompromis! Og ja, man kan altid skrue op for ambitionerne senere

Er så enig.....og ja, kan jeg godt forstå. Jeg vil også gerne have så stor en del af mine børn barndom som muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.