dorthemus skriver:
Det synes jeg da lyder som en god idé...krydser fingre for at din arbejdsgiver går med på den 
Hvad laver du?
Okay, skal prøve at finde den korte version frem
Altså, jeg er uddannet sociolog og ansat i en kommune som akademisk fuldmægtig. Min stilling er todelt. Dvs halvdelen af min tid er jeg direktionsassistent hvor jeg supporter primært socialdirektøren, aflaster hende og træder i hendes sted. Jeg betjener også politikerne med hvad de nu kan finde på at bestille og laver sagsfremstillinger til poltiske udvalgsmøder og den slags. Sådan typisk embedsmandsarbejde...
Den anden halvdel af min stilling er som udviklingskonsulent. dete r sådan mere langsigtede udviklingsopgaver. Fx afsluttede jeg ige før min barsel en større analyse af vores psykiatriområde, som jeg havde arbejdet på et halvt års tid.
Jeg synes tit folk i stillinger som min er ret karrierreorienterede og måske ikke rigtig har interesse i at arbejde på nedsat tid, i hvert fald ikke i at sende et signal om at karrierren nedprioriteres lidt. Og jeg synes ikke rigtig der er en kultur for at det er noget man gør i den type stillinger... men det kan være det bare er en stiv forestilling...
Anmeld