Pulvergrød eller lav-selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

serinasmor

Zette skriver:

den svarmulighed er der da?

men jeg ville meget gerne have svaret flere ting på én gang ... fordi jeg både brugte ren pulver i starten og senere lavselv og pulver når vi var ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Koen.

Zette skriver:

det er ikk fordi jeg ikk vil... men orker bare ikke den syge kamp der skal til. og det er synd hun ska græde fordi hun skal spise...

men der er mange økomoms herinde!

kan godt lide ordet økomoms

Anmeld

7. oktober 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Vi er startet lidt med nogle smagsoplevelser i grødens verden og jeg er interesseret i at vide hvor mange der koger grød selv hver dag til guldklumpen.

Begrund gerne hvorfor... 

Jeg har netop været ude at købe (fuldkorns-)rismel og MME - begge dele økologisk. 
Vi går ikke vildt op i økologi til os selv, men Alberts mad skal helst være det. Senere kommer vores mad jo til at blive økologisk

Jeg har selv tænkt mig at kokkerere al hans mad så vidt det er muligt. Men mon ikke, at jeg indimellem køber de færdige udgaver, når det lige skal være lidt nemt?

Anmeld

7. oktober 2010

M.O.A.R.

Herhjemme har vi valgt at vi helst vil holde os til 'lav-selv grød' men skulle vi nu være hos nogen og vi løb tør for mad eller havde glemt at tage nok med, så ville jeg ikke være bleg for at købe en nødpulverpakke.

Anmeld

7. oktober 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det var sørme billigt.. For nyligt eller? Jeg vil egentlig også helst have det er øko, spørg mig ikke hvorfor...

Ja det var i forgårs...

Anmeld

7. oktober 2010

smokin

lillespurv20 skriver:

kan godt lide ordet økomoms

Haha ja... men de er da økomoms! Der er 1 ud over mig der svarer pulvergrød....

Anmeld

7. oktober 2010

smokin

Anke skriver:

Øv..   Men det er jo heller ikke lige så sødt som købegrøden! Hun bliver da en værre sukkergris, hvis hun allerede nu skal ha det så sødt!

Ej, mon ikke det kommer? Det er jo trods alt en helt anden smag end modermælken...

der er jo ikke sukker i de produkter jeg køber.... såååå tror bare ikke smagen er så gennemtrængende.

Anmeld

7. oktober 2010

Koen.

Zette skriver:

Haha ja... men de er da økomoms! Der er 1 ud over mig der svarer pulvergrød....

Jeg brugte det da hun fik ris-hirsegrød ovs.. Havde ikke det store overskud til at lave det selv, men nu hvor det er "rigtig" mad hygger jeg mig med at lave det Er jeg så halv-økomoms

Anmeld

7. oktober 2010

AWO

Zette skriver:

der er jo ikke sukker i de produkter jeg køber.... såååå tror bare ikke smagen er så gennemtrængende.

Nej, men der er noget med, at smagen er mere ensrettet - og derfor sødere... Vist nok...

Men altså, hvis det er det, hun kan lide, så er det da det, hun skal ha!  Så kan du jo prøve med det hjemmelavede igen lidt senere.

Hvis vi kommer til at skulle være ude på det tidspunkt, hvor Elina får grød, har jeg i øvrigt også tænkt mig at ta pulvergrød med, eller glas - det gør det da lidt nemmere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.