Pulvergrød eller lav-selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

AWO

Jeg laver selv grøden - en stor portion ad gangen, og fryser den ned.  

Jeg putter altid lidt frugt i - moser en drue eller skræller lidt af et æble.

I går prøvede vi med kartoffel-gulerodsmos for første gang - det var et hit!! .

Jeg er meget glad for, hun er så vild med grød. Hun vil nemlig ikke ha' flaske - og det er jo lidt af et problem, når mor også gerne vil lidt ud indimellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Valle81

Zette skriver:

tænker at den ægte vare måske er for stærk for hende i smagen....? fx æblemos... hun flipper skråt!

Det kan også være ret stærkt - hvis du gerne selv vil - så ville jeg putte pære i - det er ikke så markant - og måske for at søde det lidt så koge vanniliestænger med i det:0)

Anmeld

7. oktober 2010

Mor til L&S

Jeg laver alt grød, frugt/grønsags mos, havregrød og øllebrød selv... Har aldrigt købt noget færdiglavet og kommer heller ikk til det

Anmeld

7. oktober 2010

Rollo skriver:

Jeg laver alt grød, frugt/grønsags mos, havregrød og øllebrød selv... Har aldrigt købt noget færdiglavet og kommer heller ikk til det

Det samme her!!

Anmeld

7. oktober 2010

betjenten

Zette skriver:

Vi er startet lidt med nogle smagsoplevelser i grødens verden og jeg er interesseret i at vide hvor mange der koger grød selv hver dag til guldklumpen.

Begrund gerne hvorfor... 

Jeg har svaret at jeg selv laver det, men har også kun været igang 1 uge Synes det er super nemt, og kan forstille mig at det ikke tager meget længere tid end det man køber... Vi er startet med majsgrød og ja så er han helt tosset med most banan Og ja så er han helt tosset med majsvælling som jeg også selv laver...

Anmeld

7. oktober 2010

smokin

betjenten skriver:

Jeg har svaret at jeg selv laver det, men har også kun været igang 1 uge Synes det er super nemt, og kan forstille mig at det ikke tager meget længere tid end det man køber... Vi er startet med majsgrød og ja så er han helt tosset med most banan Og ja så er han helt tosset med majsvælling som jeg også selv laver...

banan stopper maven, så det vil jeg ikke give hende da hun har bøvlet meget med maven...

Anmeld

7. oktober 2010

smokin

Valle81 skriver:

Det kan også være ret stærkt - hvis du gerne selv vil - så ville jeg putte pære i - det er ikke så markant - og måske for at søde det lidt så koge vanniliestænger med i det:0)

Det prøver jeg imorgen, tak for råd....

Anmeld

7. oktober 2010

Valle81

Zette skriver:

Det prøver jeg imorgen, tak for råd....

Det var så lidt:0) Håber det lykkedes:0)

Kan ikke lave fancy smiley men sender en magen til lige retur:0)

Anmeld

7. oktober 2010

smokin

Anke skriver:

Jeg laver selv grøden - en stor portion ad gangen, og fryser den ned.  

Jeg putter altid lidt frugt i - moser en drue eller skræller lidt af et æble.

I går prøvede vi med kartoffel-gulerodsmos for første gang - det var et hit!! .

Jeg er meget glad for, hun er så vild med grød. Hun vil nemlig ikke ha' flaske - og det er jo lidt af et problem, når mor også gerne vil lidt ud indimellem.

malou laver kvælningslyde hvis vi giver hende kartoffelmos... selvom jeg fortynder det helt ud og putter gulerod i.

Anmeld

7. oktober 2010

Koen.

vi købte i starten, men nu spiser hun havregrød/øllebrød/frugtmos og ellers rigtig mad (kartofler,kød/fisk/fugl,rugbrød) så nu laver jeg ALT maden selv Hygger mig faktisk med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.