Pulvergrød eller lav-selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Mille83

Jeg laver selv grød, nok mere fordi jeg så ved hvad der kommer i  - syntes ikke det er nemmere, tværtimod....Men så slipper hun for alle konserveringsmidler, e numre, osv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

betjenten

Zette skriver:

banan stopper maven, så det vil jeg ikke give hende da hun har bøvlet meget med maven...

Nej det kan jeg så godt forstå at du ikke tør... Kan forstille mig at det er meget lidt sjovt at have en baby med ondt i maven

Anmeld

7. oktober 2010

Bare mig..

Jeg har svaret 50/50 fordi hun ikke vil have det hjemmelavede men jeg prøver ihærdigt hver dag, og når vi har prøvet nogen gange får hun det andet... - Som hun elsker! Lidt lige som din..

Så burde måske have svaret det færdigblandede eller hvad det hedder

Anmeld

7. oktober 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg har svaret 50/50 fordi hun ikke vil have det hjemmelavede men jeg prøver ihærdigt hver dag, og når vi har prøvet nogen gange får hun det andet... - Som hun elsker! Lidt lige som din..

Så burde måske have svaret det færdigblandede eller hvad det hedder

det er ikk fordi jeg ikk vil... men orker bare ikke den syge kamp der skal til. og det er synd hun ska græde fordi hun skal spise...

men der er mange økomoms herinde!

Anmeld

7. oktober 2010

serinasmor

Zette skriver:

Dem af jer der trykker andet? hvad er det?

det var blandt andet mig

for det første fordi vi ikke længere bruger grød andet end havregrød om morgnen .. og for det andet fordi der ikke var flere svarmuligheder og jeg jo startede med pulver og så gik over til lav selv + pulver når vi var ude

Anmeld

7. oktober 2010

Bare mig..

Zette skriver:

det er ikk fordi jeg ikk vil... men orker bare ikke den syge kamp der skal til. og det er synd hun ska græde fordi hun skal spise...

men der er mange økomoms herinde!

Jeg gider egentlig heller ikke kampen og aner ikke hvorfor jeg gider tage den op, for jeg har det sgu fint med, at det er færdiggrød/mos. Jeg venter lige og ser tiden an en uges tid endnu og ellers så gør jeg det bare med færdigprodukter.. - bliver det for dyrt, jamen så kommer det jo nok helt af sig selv

Anmeld

7. oktober 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg gider egentlig heller ikke kampen og aner ikke hvorfor jeg gider tage den op, for jeg har det sgu fint med, at det er færdiggrød/mos. Jeg venter lige og ser tiden an en uges tid endnu og ellers så gør jeg det bare med færdigprodukter.. - bliver det for dyrt, jamen så kommer det jo nok helt af sig selv

har købt dem på tilbud for 10 kr. økologiske i fakta... så det synes jeg ikke er dyrt.

Anmeld

7. oktober 2010

smokin

serinasmor skriver:

det var blandt andet mig

for det første fordi vi ikke længere bruger grød andet end havregrød om morgnen .. og for det andet fordi der ikke var flere svarmuligheder og jeg jo startede med pulver og så gik over til lav selv + pulver når vi var ude

den svarmulighed er der da?

Anmeld

7. oktober 2010

Bare mig..

Zette skriver:

har købt dem på tilbud for 10 kr. økologiske i fakta... så det synes jeg ikke er dyrt.

Ja det var sørme billigt.. For nyligt eller? Jeg vil egentlig også helst have det er øko, spørg mig ikke hvorfor...

Anmeld

7. oktober 2010

AWO

Zette skriver:

malou laver kvælningslyde hvis vi giver hende kartoffelmos... selvom jeg fortynder det helt ud og putter gulerod i.

Øv..   Men det er jo heller ikke lige så sødt som købegrøden! Hun bliver da en værre sukkergris, hvis hun allerede nu skal ha det så sødt!

Ej, mon ikke det kommer? Det er jo trods alt en helt anden smag end modermælken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.