Pulvergrød eller lav-selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Koger du selv din grød eller er du på pulvergrød?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.615 visninger
38 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

smokin

Vi er startet lidt med nogle smagsoplevelser i grødens verden og jeg er interesseret i at vide hvor mange der koger grød selv hver dag til guldklumpen.

Begrund gerne hvorfor... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

serinasmor

vi startede med pulver fordi jeg ikke havde overskud til at lave det selv ... da jeg så fik det prøvede jeg at lave det selv og fandt ud af at det faktisk er mega nemt, tager den samme tid og er meget billigere ...desuden ved man jo så med sikkerhed hvad der er i

jeg brugte dog altid pulver når vi var ude ...

nu er vi jo ikke længere på grød .. andet end havregrød .. men når vi er ude ( som i weekenden hvor vi skal ned til mine forældre) så beder vi dem om at købe havregryn .. og så laver vi det fra bunden .. hvilket minder mig om jeg har glemt at sige til hende hun gerne må købe banener .. hmmmm  .. tror prinsessen får købt frugtmos i sin havregrød denne weekend

Anmeld

7. oktober 2010

L.J.L

altid hjemmelavet grød, det er nemmere og billigere!

Anmeld

7. oktober 2010

Valle81

Zette skriver:

Vi er startet lidt med nogle smagsoplevelser i grødens verden og jeg er interesseret i at vide hvor mange der koger grød selv hver dag til guldklumpen.

Begrund gerne hvorfor... 

Laver selv hver dag:0) Har aldrig købt en pulverpakke eller frugtglas:0)

Og det er ikke for at være hellig.

Det er et valg jeg har truffet.

Synes ikke om at købe det pulver der er tilsat alt muligt når man kan købe "rene" produkter:0)

Køber økologiske grynprodukter fra Finax og Urtekram. Det tager ikke længere tid at lave en pulvergrød og så ved jeg hvad der er i og man sparer en MASSE penge;0)

Christina, som ikke synes der er noget i vejen med pulver grød men selv vælger det fra:0)

Anmeld

7. oktober 2010

Tulle28

Vi er kun lige startet på grød og mos og det har indtil for ganske nyligt ikke været et hit. Jeg lagde ud med at lave grød og mos selv, men når tøsen kun spiste ½ teskefuld og derefter snerpede munden sammen, gik jeg over til købegrød - den smule der ryger ned, tager hun sgu nok ikke skade af.

Jeg er ellers ret "fodformet" især omkring mad, så når vi kommer igang for alvor, er det altså mors hjemmelavede mad der bliver serveret.

Knus Tulle

Anmeld

7. oktober 2010

smokin

Valle81 skriver:

Laver selv hver dag:0) Har aldrig købt en pulverpakke eller frugtglas:0)

Og det er ikke for at være hellig.

Det er et valg jeg har truffet.

Synes ikke om at købe det pulver der er tilsat alt muligt når man kan købe "rene" produkter:0)

Køber økologiske grynprodukter fra Finax og Urtekram. Det tager ikke længere tid at lave en pulvergrød og så ved jeg hvad der er i og man sparer en MASSE penge;0)

Christina, som ikke synes der er noget i vejen med pulver grød men selv vælger det fra:0)

ok, malou vil ikke have lavselv grød eller mos. hun begynder at stortude! men hun æder som blev hun betalt for det af de økologiske beauvais grød.

Anmeld

7. oktober 2010

smokin

Dem af jer der trykker andet? hvad er det?

Anmeld

7. oktober 2010

Valle81

Zette skriver:

ok, malou vil ikke have lavselv grød eller mos. hun begynder at stortude! men hun æder som blev hun betalt for det af de økologiske beauvais grød.

Smiler:0)

Og man skal jo gøre lige det der virker og for mig handler det om at barnet spiser - så er det jo ligemeget om det er det ene eller andet:0)

Lidt ligesom amning eller flaske:0) amen det der virker:0)

Anmeld

7. oktober 2010

kirsti

Noah har altid fået hjemmelavet mos og grød også når vi var ude.

Anmeld

7. oktober 2010

smokin

Valle81 skriver:

Smiler:0)

Og man skal jo gøre lige det der virker og for mig handler det om at barnet spiser - så er det jo ligemeget om det er det ene eller andet:0)

Lidt ligesom amning eller flaske:0) amen det der virker:0)

tænker at den ægte vare måske er for stærk for hende i smagen....? fx æblemos... hun flipper skråt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.