..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Stakkels lille dig.
Er der noget du ikke må gøre, så er det at tage ham tilbage.
No matter what.
Hvis han først har kaldt dig en luder, så er det bare SÅ SLUT!!!
Sådan et menneske har du ikke brug for.
Og så skal du se at komme hjem. Hjem til din familie.
Jø før jo bedre.
Jeg ønsker dig al mulig held og lykke

Kærligst
Sussie

Tusinde tak for de varme ord , det er sku så dejligt at nogen gider give sig tid til at svare , det er virkelig det jeg har brug for lige nu . 

- Jeg har os besluttede mig for at tage hjem til min familie idag , og være i deres nærvær.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

Prøv at giv ham lidt ro..!! Og det skal du bestemt også have..!!

Selvom det er en LORTE situation at stå i - så er jeg sikker på du klarer den...!! Du virker som en omsorgsfuld og meget harmonisk person..!!

Tusinde tusinde tak , ja selvfølgelig klare jeg den , selvom det er så sindsygt hårdt . 

- Men jeg er en stærk pige og jeg kæmper mig frem til at finde det positive . 

Anmeld

7. oktober 2010

aarhusmor

Jeg er glad for at høre at du tager hjem til dem i dag. Jeg synes helt klart det er det bedste. Og når du er kommet dig over chokket, kunne du måske lave budget for dig selv som enlig mor? Mest hvis at han nu kommer tilbage - så skal du til enhver tid kunne slutte det og vide at du har råd til at klare dig selv.

Anmeld

7. oktober 2010

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg er glad for at høre at du tager hjem til dem i dag. Jeg synes helt klart det er det bedste. Og når du er kommet dig over chokket, kunne du måske lave budget for dig selv som enlig mor? Mest hvis at han nu kommer tilbage - så skal du til enhver tid kunne slutte det og vide at du har råd til at klare dig selv.

Helt bestemt det vil jeg os gøre , jeg har gjort mig mange overvejelser igår og hele natten og jeg kan klare det her alene os økonomisk og det ksal jeg nok vise ham . 

Han tror jo nok jeg bare tager ham tilbage , men så kan han selv få det af føle hvordan det egentlig er , for sådan bliver det ik . 

Anmeld

7. oktober 2010

aarhusmor

Anonym skriver:

Helt bestemt det vil jeg os gøre , jeg har gjort mig mange overvejelser igår og hele natten og jeg kan klare det her alene os økonomisk og det ksal jeg nok vise ham . 

Han tror jo nok jeg bare tager ham tilbage , men så kan han selv få det af føle hvordan det egentlig er , for sådan bliver det ik . 

Ja lige præcis!!!! Kan selv, vil selv

Anmeld

7. oktober 2010

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Ja lige præcis!!!! Kan selv, vil selv

Lige præcis et lille smil kan jeg da få frem . 

dejligt du har ville tage dig tid til at lytte på mig . 

Anmeld

7. oktober 2010

Barbamama

Puha hvis min mand kaldte mig en luder behøvede han ikke komme tilbage. Der er en respekt der skal være imellem to mennesker der elsker hinanden der skal gøre at man ALDRIG vil kalde hinanden sådanne ord.... Men ja det må fanme være hårdt at sidde der alene og være gravid.... Han skulle fanme skamme sig....

Anmeld

7. oktober 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Puha hvis min mand kaldte mig en luder behøvede han ikke komme tilbage. Der er en respekt der skal være imellem to mennesker der elsker hinanden der skal gøre at man ALDRIG vil kalde hinanden sådanne ord.... Men ja det må fanme være hårdt at sidde der alene og være gravid.... Han skulle fanme skamme sig....

Det er bestemt heller ikk sjovt , og absolut ikk acceptabelt i min verden , og det kan jeg os love dig at han får af vide . så snart han viser sig her . Jeg er meget meget bitter på ham . Og jeg ved slet ikk om jeg ønsker han kommer tilbage . 

Jo for at få snakket ud vi har trods alt et barn vi om ikk andet skal dele jo . 

Anmeld

7. oktober 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Det er bestemt heller ikk sjovt , og absolut ikk acceptabelt i min verden , og det kan jeg os love dig at han får af vide . så snart han viser sig her . Jeg er meget meget bitter på ham . Og jeg ved slet ikk om jeg ønsker han kommer tilbage . 

Jo for at få snakket ud vi har trods alt et barn vi om ikk andet skal dele jo . 

Ja det gør det hele nemmere hvis I kan snakke sammen uanset om I bliver sammen eller ej. Håber I får det løst

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ja det gør det hele nemmere hvis I kan snakke sammen uanset om I bliver sammen eller ej. Håber I får det løst

det er der slet ingne tvivl om at det vil gøre . 

Og tusinde tak  

Håber virkelig os vi kan løse det . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.