..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

aarhusmor

Anonym skriver:

aarhusmor , ja det var det jeg tænkte umildbart så er i faktisk de eneste jag har , ingen veninder eller familie i nærheden

Jeg er bare helt alene om den her følelse , ja det var nok os det der ramte mig mest , 

Jeg ved egentlig ikk om jeg ønsker han kommer tilbage så skal det da være for at undskylde i stor stil og på en ordentlig måde et undskyld det giver jeg ikk en skid for . For ordne var helt uhørt synes jeg . 

Måske skal du arrangere at tage en lille tur hjem til Lolland imorgen, så du er et trygt sted hvor du kan få "grædt ud" - Det dur jo ikke at du slet ikke har nogen omkring dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

Jaa , jeg har lige brug for at komme af med det her . 

For satan hvor gør det ondt helt inde i hjertet

Kæresten er lige skredet fra mig Her går jeg gravid og har nok at slås med i forvejen og nu står jeg så alene tilbage AVVVV 

Vi endte ud i et kæmpe skænderi og ja, du er han kørt sin vej med en pose tøj

Jeg var så gal på ham over han ill hjalp til her hjemme da jeg har bækkenløsning og lider ret meget under det ,  

så kom han med alle sine ting om at det var ham som gik på arbejde for at tjene penge osv . Jeg ville hjertens gerne tage på arbejde hvis jeg dog bare kunne . Men jeg har alt for mange smerter . 

Nu sidder jeg her alene i uge 28 og ved slet ikk hvordan jeg skal klare den , jeg elsker ham jo selvom jeg synes han er en røv ikk og hjælpe mig her hjemme med det daglige .

Hans sidste ord var bare , din luder nøj det gør simpelthen så ondt

Sikke en idiot!!!

Ja undskyld mit franske,men han er fandme en spasserrøv.

Jeg syntes slet ikke LUDER bemærkningen hører hjemme nogen steder. Og man skrider altså ikke bare,man sætter sig ned og taler om tingene som voksne mennesker!

Jeg vil hjertens gerne snakke med dig,det kan man godt ha brug for.

du er velkommen til at sende en PB hvis det er

Kæmpe kram

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Det overvejer jeg os kræftigt hvis ik han viser sig idag . 

Årh det er bare så svært at skulle forklare ens familie det da alle har været meget imod at jeg beholdte barnet fordi vi ikk havde være sammen særlig længe da jeg blev gravid , og jeg ved de vil blive "sure" og sige det var det vi sagde , det har jeg bare ikk brug for . 

Anmeld

6. oktober 2010

henh01

Altså ikke for at retfærdiggøre ham, men jeg kan nogengange også have lyst til at gå min vej for at komme væk fra det hele.. -At han skal til at være far kan også være rigtig svært og han kan have en masse tanker. Jeg ved min kæreste havde en periode hvor han syntes det var træls fordi jeg altid var negativ når han kom hjem fra arbejde, har selv været sygemeldt i 2 mdr før min barsel og nøj hvor jeg kedede mig. Hældte lort ud af ørene næsten hver dag. - måske har din kæreste haft det lidt på samme måde. Vi ved jo alle sammen at der sommetider ikke skal ret meget til hvis man har haft en dårlig dag på jobbet og ens kæreste så tilmed brokker sig. (hvis man føler h*n altid gør det)

at han kalder dig en luder er absolut ikke ok, men herre gud er IDIOT, SVIN, STODDER osv bedre? -Har vi ikke alle i frustrationens vrede fået sagt en masse lort?

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hen01 . 

Jeg kan på sin vis godt følge dig det kan jeg skam . 

Jeg er nok bange for han mener det i al alvor , jeg håber jo nok på han pludselig står ude foran døren , men jeg er sku kommet i tvivl . 

Jeg kaldte bare ikk ham nogen ting derfor synes jeg faktisk ikk luder høre til i billedet  . 

Anmeld

6. oktober 2010

henh01

Anonym skriver:

Hen01 . 

Jeg kan på sin vis godt følge dig det kan jeg skam . 

Jeg er nok bange for han mener det i al alvor , jeg håber jo nok på han pludselig står ude foran døren , men jeg er sku kommet i tvivl . 

Jeg kaldte bare ikk ham nogen ting derfor synes jeg faktisk ikk luder høre til i billedet  . 

Det gør det selvfølgelig heller ikke. Men mænd er jo bare ikke ligeså kloge som os kvinder

Lyder bestemt som om der ligger mere bag hans opførelse... -Og noget jeg ville snakke med min kæreste om hvis det var mig der stod i den situation.

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg vil jo os hjertens gerne snakke med ham , men jeg kan ikk få fat i ham og jeg aner ikk hvor han er henne ! 

Jeg mener jo vi har en del der skal snakkes igennem , jeg tror ikk på det hjælper bare at smutte fra det hele . 

Anmeld

6. oktober 2010

henh01

Anonym skriver:

Jeg vil jo os hjertens gerne snakke med ham , men jeg kan ikk få fat i ham og jeg aner ikk hvor han er henne ! 

Jeg mener jo vi har en del der skal snakkes igennem , jeg tror ikk på det hjælper bare at smutte fra det hele . 

Selvfølgelig gør det ikke det..

Har du prøvet at ringe til ham?

Anmeld

6. oktober 2010

quar20

søde du...!!
han fortjener da SLET ikke en varm pige som du..!!

Selvom det er svært og det ikke blir nemmere, så håber jeg inderligt han er mand nok til at stå ved sit ansvar og ikke mindst give dig en undskyld..!!

Lad vær med at ringe til ham for det får du intet ud af.. Lad jer begge køle lidt af, og sørg for at få besøg og besøg andre så du ikke sidder der alene hjemme og græder og er frustereret..!!

De varmeste

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg ahr forsøgt at ringe til ham , i starten tog han den men sagde ikk noget og så slukkede han telefonen . 

Jeg vil heller ikk rige til ham mere nu , men det er sku lidt svært han ikk kontakter mig , jeg har desværre ingen og besøge i nærheden så jeg er ganske alene med mine tanker og frustrationer  

Jeg håber os han om ikk andet tager sit ansvar om vi er sammen eller ej . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.