..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

aarhusmor

Du kan ikke bruge til ret meget at din familie siger at "det var det vi sagde" - sig det direkte til dem og sig. Men nu er situationen jo den, som den er! og så må jeg løse det herfra. Jeg har brug for trøst og ikke for formaninger om hvad jeg burde have gjort.

Det burde de have forståelse for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Årh ha ,ja det håber jeg sku os de har . Men lige nu er min tvivl stor men det er bare og få det sagt og håbe på de er der for mig , det har jeg brug for lige nu . 

Anmeld

6. oktober 2010

aarhusmor

Anonym skriver:

Årh ha ,ja det håber jeg sku os de har . Men lige nu er min tvivl stor men det er bare og få det sagt og håbe på de er der for mig , det har jeg brug for lige nu . 

Du kan evt. gøre som jeg... skriv til dem, eller ring og sig du har brug for trøst. Fortæl dem at du fortæller det når du kommer derned. Så kan de indstille sig på forhånd

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak for dine mange krammere , det varmer virkelig , jaa det tror jeg os jeg vil . 

Men først og fremmest vil jeg sove lidt på det og forstå det selv evt håbe på at vi kan snakke sammen inden . 

Anmeld

6. oktober 2010

aarhusmor

Anonym skriver:

Tusinde tak for dine mange krammere , det varmer virkelig , jaa det tror jeg os jeg vil . 

Men først og fremmest vil jeg sove lidt på det og forstå det selv evt håbe på at vi kan snakke sammen inden . 

Det håber jeg også for dig. Håber virkelig han fortryder og bare er blevet "bange" for alt det der venter.

Sov godt og prøv at lade være med at tænke over det. Det kan du altid gøre i morgen

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Årh , tusinde tak fro dine fantastiske ord , 

Det håber jeg vireklig os for ham .

Tusinde tak skal du have jeg vil i hvertfald forsøge . og su må os sove rigtig godt

Anmeld

6. oktober 2010

Lillefe

Ligemeget om du havde bækkenløsning eller ikke havde det skal han f... hjælpe til hjemme... også når den lille kommer man deles om tingéne det er da klart hvis du bliver negativ når han ikke laver en skid! han burde tage hensyn til dig, der er så mange mænd som tror at når man render rundt med den lille så har man masser tid derfor burde de selv tage at gå på barsel! så de kunne mærke hvor meget engergi man bruger på det!

At  han kalder dig en luder er let ikke i orden, jeg villle aldrig kalde min mand en stodder eller lign. jeg ved godt nogen  gør det men i min verden høre det slet ikke hjemme..

Jeg ved ikke hvor du bor men håber du bor et sted hvor der ikke er alt fra langt fra en veninde eller lign.

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak for din besked , ejg synes virkelig heller ikk sådan ord høre hjemm jeg har ikk kaldt ham en dyt overhovedet

Men ja jeger os af den opfattelse at han burde hjælpe mig , men åbenbart ik i hans verden . 

Men hvis han kommer tilbage håber jeg sku han har noget klogt at sige og har tænkt sig at ændre opførelse . 

Anmeld

6. oktober 2010

quar20

Anonym skriver:

Jeg ahr forsøgt at ringe til ham , i starten tog han den men sagde ikk noget og så slukkede han telefonen . 

Jeg vil heller ikk rige til ham mere nu , men det er sku lidt svært han ikk kontakter mig , jeg har desværre ingen og besøge i nærheden så jeg er ganske alene med mine tanker og frustrationer  

Jeg håber os han om ikk andet tager sit ansvar om vi er sammen eller ej . 

Prøv at giv ham lidt ro..!! Og det skal du bestemt også have..!!

Selvom det er en LORTE situation at stå i - så er jeg sikker på du klarer den...!! Du virker som en omsorgsfuld og meget harmonisk person..!!

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jaa , jeg har lige brug for at komme af med det her . 

For satan hvor gør det ondt helt inde i hjertet

Kæresten er lige skredet fra mig Her går jeg gravid og har nok at slås med i forvejen og nu står jeg så alene tilbage AVVVV 

Vi endte ud i et kæmpe skænderi og ja, du er han kørt sin vej med en pose tøj

Jeg var så gal på ham over han ill hjalp til her hjemme da jeg har bækkenløsning og lider ret meget under det ,  

så kom han med alle sine ting om at det var ham som gik på arbejde for at tjene penge osv . Jeg ville hjertens gerne tage på arbejde hvis jeg dog bare kunne . Men jeg har alt for mange smerter . 

Nu sidder jeg her alene i uge 28 og ved slet ikk hvordan jeg skal klare den , jeg elsker ham jo selvom jeg synes han er en røv ikk og hjælpe mig her hjemme med det daglige .

Hans sidste ord var bare , din luder nøj det gør simpelthen så ondt

Stakkels lille dig.
Er der noget du ikke må gøre, så er det at tage ham tilbage.
No matter what.
Hvis han først har kaldt dig en luder, så er det bare SÅ SLUT!!!
Sådan et menneske har du ikke brug for.
Og så skal du se at komme hjem. Hjem til din familie.
Jø før jo bedre.
Jeg ønsker dig al mulig held og lykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.