..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.027 visninger
54 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jaa , jeg har lige brug for at komme af med det her . 

For satan hvor gør det ondt helt inde i hjertet

Kæresten er lige skredet fra mig Her går jeg gravid og har nok at slås med i forvejen og nu står jeg så alene tilbage AVVVV 

Vi endte ud i et kæmpe skænderi og ja, du er han kørt sin vej med en pose tøj

Jeg var så gal på ham over han ill hjalp til her hjemme da jeg har bækkenløsning og lider ret meget under det ,  

så kom han med alle sine ting om at det var ham som gik på arbejde for at tjene penge osv . Jeg ville hjertens gerne tage på arbejde hvis jeg dog bare kunne . Men jeg har alt for mange smerter . 

Nu sidder jeg her alene i uge 28 og ved slet ikk hvordan jeg skal klare den , jeg elsker ham jo selvom jeg synes han er en røv ikk og hjælpe mig her hjemme med det daglige .

Hans sidste ord var bare , din luder nøj det gør simpelthen så ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

sofie85

Anonym skriver:

Kæresten er lige skredet fra mig Her går jeg gravid og har nok at slås med i forvejen og nu står jeg så alene tilbage AVVVV 

Jeg var så gal på ham over han ill hjalp til her hjemme da jeg har bækkenløsning og lider ret meget under det ,  

så kom han med alle sine ting om at det var ham som gik på arbejde for at tjene penge osv . Jeg ville hjertens gerne tage på arbejde hvis jeg dog bare kunne . Men jeg har alt for mange smerter . 

Nu sidder jeg her alene i uge 28 og ved slet ikk hvordan jeg skal klare den , jeg elsker ham jo selvom jeg synes han er en røv ikk og hjælpe mig her hjemme med det daglige .

Undskyld mig, men han lyder da som en kæmpe NAR!

At skride på den måde og kalde dig luder fordi du brokker dig over at han ikke hjælper til derhjemme..

du bedre tjent uden en som ham

Anmeld

6. oktober 2010

Risen

Lyder til at han burde holde sig væk !! 

Anmeld

6. oktober 2010

B&J

Anonym skriver:

Kæmpe krammer til dig først

åhh det må gøre så forbandet ond.... ved du sikkert elsker ham men når han ikke kan hjælpe når du har ondt hvorfor skullle han så hjælpe med barnet og lige frem kalde dig luder syntes godt nok det er et meget barnligt ord ja undskyld men hader folk der siger det.....

håber virkelig du kommer videre og dig og den lille får jer et super dejligt liv sammen

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak for jeres svar  . 

Ja jeg synes jo egentlig os han er en stor røv og især når han bare kalder mig en luder hvilket jeg absolut ikk mener der er nogen grund til ,

Men for en i satan det gør jo ondt :/ Her sidder jeg alene og har ikk et familie medlem i nærheden da de alle kommer fra lolland  

Jeg aner slet ikk hvor jeg skal gøre af mig selv . Og hans telefon er slukket . 

Anmeld

6. oktober 2010

aarhusmor

Du skal gøre det du gør lige nu. Nemlig skrive herinde og komme af med frustrationerne. Og hvis du har en veninde i nærheden så ring til hende.

Måske kommer han tilbage når han har tænkt sig om. Men jeg synes der er rigtigt kedeligt at han taler så meget ned til dig. Han skal altså lave noget, når du er gravid med bækkenløsning. For du skal passe på dig selv.

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

aarhusmor , ja det var det jeg tænkte umildbart så er i faktisk de eneste jag har , ingen veninder eller familie i nærheden

Jeg er bare helt alene om den her følelse , ja det var nok os det der ramte mig mest , 

Jeg ved egentlig ikk om jeg ønsker han kommer tilbage så skal det da være for at undskylde i stor stil og på en ordentlig måde et undskyld det giver jeg ikk en skid for . For ordne var helt uhørt synes jeg . 

Anmeld

6. oktober 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Puh, det er jeg godt nok ked af, at du skal igennem!

Selvfølgelig gør det ondt og sådan noget tager nok lang tid at komme over. Men helt ærligt: Han virker som om han er utroligt umoden, egoistisk eller bare ikke lige så engageret i forholdet og barnet, som du er. Måske det er en god blanding af det hele...?

Jeg ville have ekstremt svært ved at tilgive, at han
1: bare skred (dog kan man have brug for at gå sig en tur og få noget luft, men det var det vist ikke her)
2: kaldte mig en luder

Jeg sender dig en flok varme kram! 

Anmeld

6. oktober 2010

A&F

Hvor er det bare surt, at han behandler dig sådan, og ikke viser hensyn. Åbenbart brød han sig ikke om jeres samtale. Det var godt, at du fortalte ham, at han altså skal hjælpe til, især nu hvor du skal passe på dig selv og den lille. Vent lidt med at kontakte ham igen, så han lige kan clear sine tanker lidt, og tænke over det han sagde til dig og om, at han skal tage del i det huslige derhjemme. Du skal ikke acceptere hans opførsel. Han skal også tage del i hjemme og respektere den situation du er i. Han undskylder forhåbentligt og så kan I snakke om det næste skridt.

Et stort Kram til dig ven

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak skal i habe , jeres ord varmer en hel del . 

Selvfølgelig ønsker man nok inderst inde han kommer tilbage , men puha det er os lidt svært at sluge at man bliver kaldt en luder og so for den sags skyld . 

Jeg håber da han kommer med en undskyldning lige meget hvad vi skulle jo gerne kunne finde ud af det alligevel når barnet er født det håber jeg i hvertfald , jeg orker ikk alt det med amtet osv og det fortjener vores baby heller ik . 

jeg er selv skilsmisse barn og har svoger at jeg ikk ville udsætte mit barn for det sammen som jeg oplevede , men det lader til det bliver sådan lige pt . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.