Har brug for forslag tøser. Kom med alt i har.... LAAAAANGT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

VIPpigen skriver:

Og det ved jeg jo godt, og jeg gider heller ikke selv spilde tid på skole, eller andet hvis jeg i sidste ende ikke kan bruge det til noget, det er spild af min tid, og skolens recurser. Og så optager jeg pladsen for en som godt kan og vil....

Har kun en HG, mit mål var en butiksuddannelse inden for ungpigetøj, med videreuddannelse inden for design. Og både butik og design er udelukket. Så alt jeg har som kan bruges ellers er min 10 klasse

ja okay... så der er ikke meget at hente på den front...

det er svært det kan jeg godt se, men jeg synes du skal indvige din læge i sagen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

VIPpigen

Shibby skriver:

Der er en mening med at hun blev lavet så hurtigt,ligeså vel som der var en mening med at du mødte lasse og snavede ham i gulvet den nat

Må bare håbe de tænker logisk.. Min kammerat Jannik,ved ikk om du kan huske jeg har fortalt kort om ham, men han har adhd,er blevet opereret i rygsøjlen,er på morfin for at klare dagen og dete r begrænset havd han kan,-samtidig er han sgu far og har rigtig svært ved at gøre alle de der far og søn ting pga smerter. Han søgte pension..Ingen lyttede. De smed ham i arbejdsprøvning om og om igen. Så blev jannik opereret for et par mdr siden,efter operationen fik han hjertestop 2 gange. Og først bagefter blev han taget alvorligt. Seriøst! Han skulle lige have 2 kys af Døden før kommunen fattede alvoren!!!!

Du kan læse om Jannik her: http://www.viborg-folkeblad.dk/article/20100927/vsf/709279879/

Håber ikk du skal lige så langt ud før der bliver lyttet til dig..!

Håber jeg bestemt heller ikke. De ma da selv kunne se det

Ved jo godt der er en mening med hun blev til så hurtigt, men tænker bare man vil sine børn det bedste, og lige nu føler jeg hvertfald ikke jeg kan være en god mor

Anmeld

6. oktober 2010

VIPpigen

Ni-ko-li-ne skriver:

ja okay... så der er ikke meget at hente på den front...

det er svært det kan jeg godt se, men jeg synes du skal indvige din læge i sagen!

Meget svært... Men rart lige at få andres syn på sagen også.

Hun må hvertfald gå ind og hjælpe sådan at jeg ikke kommer helt herud igen, for det kan jeg ikke byde vores kommende datter.

Anmeld

6. oktober 2010

Shibby

VIPpigen skriver:

Håber jeg bestemt heller ikke. De ma da selv kunne se det

Ved jo godt der er en mening med hun blev til så hurtigt, men tænker bare man vil sine børn det bedste, og lige nu føler jeg hvertfald ikke jeg kan være en god mor

Tror jeg heller ikke du bliver medmindre den her byrde blir taget fra dig! Du vil nedbryde digselv med tankemylder,bekymringer,frygt for fremtiden ect. Vi er mange på baby der vil  for dig i dag!

Væk med den byrde,-så er der fokus på familielivet hvilket er reeet betydningsfuldt når man står og skal føde lige om lidt

Held og lykke ved lægen i dag

Anmeld

6. oktober 2010

serinasmor

VIPpigen skriver:

Ville jeg også gerne, men har absolut ingen anelse om hvad jeg kan holde til, så selvom jeg fik revalidering, så er selv et stillesiddende arbejde hårdt da foden bliver irriteret, og blå/rød/lilla fordi den hæver i rekordfart. Så lige meget hvad er der noget der spænder ben, både fysisk og psykisk...

ja så kan jeg godt se det er svært .. både for dig og for kommunen at finde på flere gode ideer ...

er desværre også helt blank så

håber i finder en løsning

Anmeld

6. oktober 2010

VIPpigen

Shibby skriver:

Tror jeg heller ikke du bliver medmindre den her byrde blir taget fra dig! Du vil nedbryde digselv med tankemylder,bekymringer,frygt for fremtiden ect. Vi er mange på baby der vil  for dig i dag!

Væk med den byrde,-så er der fokus på familielivet hvilket er reeet betydningsfuldt når man står og skal føde lige om lidt

Held og lykke ved lægen i dag

Tak... Håber også på bare noget positivt....

Anmeld

6. oktober 2010

VIPpigen

serinasmor skriver:

ja så kan jeg godt se det er svært .. både for dig og for kommunen at finde på flere gode ideer ...

er desværre også helt blank så

håber i finder en løsning

Ja, mulighederne er der ikke mange af desværre...

Men tak

Anmeld

6. oktober 2010

VIPpigen

Så fik jeg snakkede med lægen, hun syntes det var total fladt at de havde sendt mig ud som højgravid (er man åbenbart i 3 trimester), og så fik jeg en sygemelding. Jeg må ikke stresse over noget med kommunen, og der skal ikke være nogen problemer med dem før efter barsel, og til den tid ville hun meget gerne sidde og snakke med om hvad der er den bedste løsning. For kommunen glemmer at de ikke må presse mig da jeg ikke kan holde til det psykisk. MEN lige nu skulle jeg fokusere på den lille som kommer, og nyde graviditeten. Og selvfølgelig ville jeg kunne klare hende når hun kommer. Vi skal først tage sagen op når jeg er færdig på barsel, og ikke før kan der komme noget andet på tale.

Og jeg skal bare nyde lillepigen imens selvfølgelig. Så ro lige nu, og så må jeg finde energi når vi engang nærmer os næste år og barsel er ved at være slut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.