Har brug for forslag tøser. Kom med alt i har.... LAAAAANGT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Shibby

Nemlig..sad også tænkte på hvor stor en belastning det vil være for forholdet. Det hele ramler sammen hvis ikke der bliver lyttet NU. Jeg håber din læge sygmelder dig inden det går galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

VIPpigen

serinasmor skriver:

hvad med at blive uddannet til noget mere stillesiddende kontorjob .. hvis du da kan klare det i hænderne ?? og mener du kan klare uddannelsen psykisk ...

du burde have nemt ved at blive godkendt til revalidering når du i forvejen er godkendt til fleksjob

Forslog en HF eksamen da den ville åbne nogen døre for andre muligheder. Men fordi hele sagen er så skrøblig er en revalidering heller ikke på tale. Jeg forstår det ikke, for de vil ikke give revalidering, de vil ikke give pension, og de kan ikke finde noget job som opfylder ALLE krav som der bliver stillet....

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

VIPpigen skriver:

Forslog en HF eksamen da den ville åbne nogen døre for andre muligheder. Men fordi hele sagen er så skrøblig er en revalidering heller ikke på tale. Jeg forstår det ikke, for de vil ikke give revalidering, de vil ikke give pension, og de kan ikke finde noget job som opfylder ALLE krav som der bliver stillet....

men de kan ikke "bare" give dig en revalidering, kassen er smækket i (med andre ord) lovgivningen er strammet... hvis du skal revalideres skal det være til noget hvor de er sikre på at du kan arbejde, det bliver jo lidt svært...

hvis du skal til lægen idag så luft dine tanker omkring pension...

det står alle mennesker frit for at søge pension... du kan gøre det nu om du vil... det er dog lettest at blive tilkendt pension hvis kommunen er enig

Anmeld

6. oktober 2010

VIPpigen

Shibby skriver:

Nemlig..sad også tænkte på hvor stor en belastning det vil være for forholdet. Det hele ramler sammen hvis ikke der bliver lyttet NU. Jeg håber din læge sygmelder dig inden det går galt

Tror jeg hun gør, og så håber jeg de kan se hvor lidt der åbenbart skal til før jeg knækker sammen. Bare tanken om den kamp som er i vente bliver jeg træt af at tænke på, og vil kravle under dynen. Selvom jeg elsker det lille liv der vokser inde i maven mere end noget andet, så tænker jeg bare at det vil være bedst hvis hun ikke var blevet til så hurtigt.

Anmeld

6. oktober 2010

serinasmor

VIPpigen skriver:

det er da en øv situation at stå i ...

jeg ville presse på og have ALLE de gode argumenter klar til næste møde på kommunen til hvorfor det giver meget bedre mening at give dig revalidering og dermed uddannelse til et job der holder i længden

håber for dig du kan blive sygemeldt så du kun skal tænke på baby i maven

Anmeld

6. oktober 2010

VIPpigen

Ni-ko-li-ne skriver:

men de kan ikke "bare" give dig en revalidering, kassen er smækket i (med andre ord) lovgivningen er strammet... hvis du skal revalideres skal det være til noget hvor de er sikre på at du kan arbejde, det bliver jo lidt svært...

hvis du skal til lægen idag så luft dine tanker omkring pension...

det står alle mennesker frit for at søge pension... du kan gøre det nu om du vil... det er dog lettest at blive tilkendt pension hvis kommunen er enig

Og det var der jeg også løb hovedet mod muren, for jeg ved jo ikke hvad jeg skal, eller kan. Så revalidering var en kasse som var åben 5 min, men så blev smækket i.

Ser jeg tilbage gennem tiden siden skaden for næsten 4 år siden, så er det hele kun blevet værrere, og det bliver kun værrere i fremtiden også. Jeg skal klart have snakket med hende om den pension, for hun må også kunne se hvordan det hele ser ud.

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

VIPpigen skriver:

Og det var der jeg også løb hovedet mod muren, for jeg ved jo ikke hvad jeg skal, eller kan. Så revalidering var en kasse som var åben 5 min, men så blev smækket i.

Ser jeg tilbage gennem tiden siden skaden for næsten 4 år siden, så er det hele kun blevet værrere, og det bliver kun værrere i fremtiden også. Jeg skal klart have snakket med hende om den pension, for hun må også kunne se hvordan det hele ser ud.

ja, for de kan ikke bare give dig en revalidering uden at være sikker på at der er fremtidsmuligheder i det... så det er jo ikke for at være onde ved dig...

har du en uddannelse?

Anmeld

6. oktober 2010

VIPpigen

serinasmor skriver:

det er da en øv situation at stå i ...

jeg ville presse på og have ALLE de gode argumenter klar til næste møde på kommunen til hvorfor det giver meget bedre mening at give dig revalidering og dermed uddannelse til et job der holder i længden

håber for dig du kan blive sygemeldt så du kun skal tænke på baby i maven

Ville jeg også gerne, men har absolut ingen anelse om hvad jeg kan holde til, så selvom jeg fik revalidering, så er selv et stillesiddende arbejde hårdt da foden bliver irriteret, og blå/rød/lilla fordi den hæver i rekordfart. Så lige meget hvad er der noget der spænder ben, både fysisk og psykisk...

Anmeld

6. oktober 2010

Shibby

Der er en mening med at hun blev lavet så hurtigt,ligeså vel som der var en mening med at du mødte lasse og snavede ham i gulvet den nat

Må bare håbe de tænker logisk.. Min kammerat Jannik,ved ikk om du kan huske jeg har fortalt kort om ham, men han har adhd,er blevet opereret i rygsøjlen,er på morfin for at klare dagen og dete r begrænset havd han kan,-samtidig er han sgu far og har rigtig svært ved at gøre alle de der far og søn ting pga smerter. Han søgte pension..Ingen lyttede. De smed ham i arbejdsprøvning om og om igen. Så blev jannik opereret for et par mdr siden,efter operationen fik han hjertestop 2 gange. Og først bagefter blev han taget alvorligt. Seriøst! Han skulle lige have 2 kys af Døden før kommunen fattede alvoren!!!!

Du kan læse om Jannik her: http://www.viborg-folkeblad.dk/article/20100927/vsf/709279879/

Håber ikk du skal lige så langt ud før der bliver lyttet til dig..!

Anmeld

6. oktober 2010

VIPpigen

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, for de kan ikke bare give dig en revalidering uden at være sikker på at der er fremtidsmuligheder i det... så det er jo ikke for at være onde ved dig...

har du en uddannelse?

Og det ved jeg jo godt, og jeg gider heller ikke selv spilde tid på skole, eller andet hvis jeg i sidste ende ikke kan bruge det til noget, det er spild af min tid, og skolens recurser. Og så optager jeg pladsen for en som godt kan og vil....

Har kun en HG, mit mål var en butiksuddannelse inden for ungpigetøj, med videreuddannelse inden for design. Og både butik og design er udelukket. Så alt jeg har som kan bruges ellers er min 10 klasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.